Media24: Blagovne znamke, ki so jim nižali vrednost, bi zdaj nazaj

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Skupina Media24, ki je do septembra izdajala revije Jano, Lady, Stop..., se zdaj poteguje za nakup teh znamk. Med tem je "stare znance nadomestila z novimi imeni".
Oglej si celoten članek

Kljub temu, da se za blagovne znamke revij Jana, Stop, Naša žena - ki imajo tudi več kot 40-letno tradicijo - potegujeta dva ponudnika, to še ne pomeni, da bodo revije kdaj spet na policah trgovin.

Eden izmed dveh ponudnikov 44 blagovnih znamk, ki jih trenutno prodaja NKBM Leasing, je namreč skupina Media24, kar so nam tudi potrdili. "Potrjujemo, da je družba Salomon d.o.o., iz skupine Media24, oddala ponudbo za nakup blagovnih znamk bivših Delo Revij," je zapisala predstavnica družbe Irena Kolenc Janović, ki pa nam naknadno ni odgovorila na vprašanje, ali načrtujejo ponovno preimenovanje revij.

Omenjene revije je družba leta 2011 dobila v desetletni najem, a so pogodbo prekinili. Vseeno pa se je Media24 nato poleg Bojana Požarja in Joca Pečečnika ter nekdanjega prvega moža Zavarovalnice Triglav Matjaž Rakovec potegovala za nakup revij. Za nakup so ponujali 4,3 milijona evrov.

Medijska vojna: Stare revije z novimi imeni

Foto: zurnal24.si Lady in Zvezde Media24, v lasti Martina Odlazka, pa je po tem, ko je postalo znano, da naj bi jih odkupila Bojan Požar in Joc Pečečnik, začela izdajati trinajst vzporednih revij. Oboje je delala ista uredniška ekipa in ustvarjalci, le da so bile nove znamke cenejše, natisnjene na boljšem papirju in vsebinsko bogatejše.

Očitno je bilo, da je na primer revija Lady natisnjena na slabšem in manj kompaktnem papirju kot nova revija Zvezde. Nova revija pa je bila 20 strani daljša od stare; vse revije pa so dobile novo nižjo enotno ceno - 1,59 evra.

Zakaj bi si želeli blagovne znamke nazaj?

Družba Media24 bi se z nakupom blagovnih znamk, ki so v pol leta od kar ne izhajajo izgubile na vrednosti, lahko znebila potencialne nove konkurence na revijalnem trgu.

Poleg tega pa bi lahko med pogajanji odkrižali tudi tožbe NKBM Leasing zaradi domnevnega oškodovanja blagovnih znamk, saj je Media24 še v teku odpovednega roka pogodbe začela  pričelo izdajati konkurenčne revije pod drugimi imeni (Vklop, Zarja, Avenija ...). Podjetje pa naj bi tako kršilo pravice KBM Leasinga iz predhodno registriranih blagovnih znamk.

Na NKBM Leasing, kjer so vložitev tožbe napovedovali že lansko leto, pa so nam danes pojasnili le, da pravnih postopkov v zvezi z blagovnimi znamkami Delo Revije in družbo Krater Media “zaradi spoštovanja zaupnosti pogodbenih razmerij in načel dobre poslovne prakse zadeve ne moremo komentirati".

 

V skladu z Zakonom o medijih objavljamo popravek direktorja Salomona, d. d., Gregorja Repiča: Foto: Žurnal24 Popravek

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.