Slovenija
45 ogledov

Media24: Blagovne znamke, ki so jim nižali vrednost, bi zdaj nazaj

Znamke Dela Revij. Saša Despot
Skupina Media24, ki je do septembra izdajala revije Jano, Lady, Stop..., se zdaj poteguje za nakup teh znamk. Med tem je "stare znance nadomestila z novimi imeni".

Kljub temu, da se za blagovne znamke revij Jana, Stop, Naša žena - ki imajo tudi več kot 40-letno tradicijo - potegujeta dva ponudnika, to še ne pomeni, da bodo revije kdaj spet na policah trgovin.

Eden izmed dveh ponudnikov 44 blagovnih znamk, ki jih trenutno prodaja NKBM Leasing, je namreč skupina Media24, kar so nam tudi potrdili. "Potrjujemo, da je družba Salomon d.o.o., iz skupine Media24, oddala ponudbo za nakup blagovnih znamk bivših Delo Revij," je zapisala predstavnica družbe Irena Kolenc Janović , ki pa nam naknadno ni odgovorila na vprašanje, ali načrtujejo ponovno preimenovanje revij.

Omenjene revije je družba leta 2011 dobila v desetletni najem, a so pogodbo prekinili. Vseeno pa se je Media24 nato poleg Bojana Požarja in Joca Pečečnika ter nekdanjega prvega moža Zavarovalnice Triglav Matjaž Rakovec potegovala za nakup revij. Za nakup so ponujali 4,3 milijona evrov.

Medijska vojna: Stare revije z novimi imeni

Lady in Zvezde | Avtor: zurnal24.si zurnal24.si
Media24, v lasti Martina Odlazka , pa je po tem, ko je postalo znano, da naj bi jih odkupila Bojan Požar in Joc Pečečnik, začela izdajati trinajst vzporednih revij. Oboje je delala ista uredniška ekipa in ustvarjalci, le da so bile nove znamke cenejše, natisnjene na boljšem papirju in vsebinsko bogatejše.

Očitno je bilo, da je na primer revija Lady natisnjena na slabšem in manj kompaktnem papirju kot nova revija Zvezde. Nova revija pa je bila 20 strani daljša od stare; vse revije pa so dobile novo nižjo enotno ceno - 1,59 evra.

Zakaj bi si želeli blagovne znamke nazaj?

Družba Media24 bi se z nakupom blagovnih znamk, ki so v pol leta od kar ne izhajajo izgubile na vrednosti, lahko znebila potencialne nove konkurence na revijalnem trgu.

Poleg tega pa bi lahko med pogajanji odkrižali tudi tožbe NKBM Leasing zaradi domnevnega oškodovanja blagovnih znamk, saj je Media24 še v teku odpovednega roka pogodbe začela  pričelo izdajati konkurenčne revije pod drugimi imeni (Vklop, Zarja, Avenija ...). Podjetje pa naj bi tako kršilo pravice KBM Leasinga iz predhodno registriranih blagovnih znamk.

Na NKBM Leasing , kjer so vložitev tožbe napovedovali že lansko leto, pa so nam danes pojasnili le, da pravnih postopkov v zvezi z blagovnimi znamkami Delo Revije in družbo Krater Media “zaradi spoštovanja zaupnosti pogodbenih razmerij in načel dobre poslovne prakse zadeve ne moremo komentirati".

V skladu z Zakonom o medijih objavljamo popravek direktorja Salomona, d. d., Gregorja Repiča:

Popravek  | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.