EasyJet zmedel potnike

Foto: Saša Despot EasyJet
Poceni letalski prevoznik EasyJet na domači spletni strani navaja napačen cenik za ročno in oddano prtljago. Družbo so o napaki obvestili že pred tremi meseci, a je še vedno ni odpravila.
Oglej si celoten članek

EasyJet na spletni strani ob nakupu vozovnice navaja, da zaračunava le ročno prtljago. Bralec pa nas je opozoril, da EasyJet ročne prtljage sploh ne zaračunava, temveč le oddano. Tako je ob prihodu na letališče izvedel, da bi moral prtljago, ki jo je želel oddati, prijaviti že prek spleta. Za prtljago bi tako odštel le šest evrov, ker pa tega ni storil, se je k znesku dodalo še doplačilo. V EasyJetu so napako potrdili ter pojasnili, da je do nje prišlo zaradi neustreznega prevoda. Dobesedni prevod angleške besedne zveze hand luggage bi se v slovenščini glasil ročna prtljaga, vendar to ni mišljeno kot prtljaga, ki jo nesemo s seboj na letalo, temveč tista, ki jo oddamo. Dodali so še, da bodo napake na spletni strani, na katere so že bili opozorjeni, popravili v najkrajšem možnem času.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.