Slovenija
12 ogledov

EasyJet zmedel potnike

EasyJet Saša Despot
Poceni letalski prevoznik EasyJet na domači spletni strani navaja napačen cenik za ročno in oddano prtljago. Družbo so o napaki obvestili že pred tremi meseci, a je še vedno ni odpravila.

EasyJet na spletni strani ob nakupu vozovnice navaja, da zaračunava le ročno prtljago. Bralec pa nas je opozoril, da EasyJet ročne prtljage sploh ne zaračunava, temveč le oddano. Tako je ob prihodu na letališče izvedel, da bi moral prtljago, ki jo je želel oddati, prijaviti že prek spleta. Za prtljago bi tako odštel le šest evrov, ker pa tega ni storil, se je k znesku dodalo še doplačilo. V EasyJetu so napako potrdili ter pojasnili, da je do nje prišlo zaradi neustreznega prevoda. Dobesedni prevod angleške besedne zveze hand luggage bi se v slovenščini glasil ročna prtljaga, vendar to ni mišljeno kot prtljaga, ki jo nesemo s seboj na letalo, temveč tista, ki jo oddamo. Dodali so še, da bodo napake na spletni strani, na katere so že bili opozorjeni, popravili v najkrajšem možnem času.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.