"Edini hodijo na izlete"

Foto: Žurnal24 "Število križarjenj v času gospodarske krize ni upadlo, pač pa ta dejavnost v sv
Križarke. Za turistične ponudnike velik potencial. Leta 2011 za najmanj sto odstotkov gostov več.
Oglej si celoten članek

Primorska. “Gosti s križark so v tem delu Slovenije praktično edini, ki hodijo na izlete. Naj za primerjavo povem, da imam agencijo na glavni portoroški promenadi, pa sem letos iz Portoroža peljal na izlet še ne 500 ljudi,” je povedal Janez Maček, direktor agencije Atlas Express, ki organizira izlete za goste s križark.

32 odstotkov vseh Američanov, ki gredo na dopust, gre na križarjenje.

Kot je dejal, se zanje odloči od 20 do 30 odstotkov gostov, kar pri letošnjih 55 ladjah in 40 tisoč potnikih pomeni več kot osem tisoč gostov, predvsem Američanov. Prihodnje leto v Kopru pričakujejo že sto tisoč potnikov.

Juri: Previsoka cena
Ministrico smo prosili za pojasnilo, a so nam z ministrstva sporočili, da to ni predvideno. Je pa v ministričin bran stopil poslanec in strankarski kolega Franco Juri, ki meni, da imamo od teh gostov in “nekakovostnega turizma” premalo prihodkov glede na ceno umazanega morja, ki jo moramo za to plačati.

Hit je kolesarjenje
Izjavo ministrice za gospodarstvo Darje Radić o “dvoreznosti križark” in njenih negativnih učinkih, ki v krogih turističnega gospodarstva dviga precej prahu, je Maček ocenil kot neustrezno. “Koliko bomo imeli od gostov, je odvisno od tega, koliko jim bomo ponudili. Vozimo jih v Postojno, Ljubljano, na Bled in v istrske kraje z zaledjem. Pravi hit je kolesarjenje po Parenzani (Porečanka). Veliko jih gre v koprski pokrajinski muzej, nekaj tudi po trgovinah, čeprav so tu v glavnem zaradi kulturnega turizma,” je pojasnil. Prihodek prinesejo tudi pristanišču.

Ministrica je morda mislila na okoljski vidik, vendar pa v Sloveniji gostov s križark ne smemo odklanjati,” meni Marjan Batagelj, direktor Turizma Kras, ki v prihodnje želi ta potencial bistveno bolj izkoristiti. “V Postojnsko jamo želim pripeljali 20 tisoč gostov s križark in marketing izvajati že na ladjah,” je dejal. Letos jih je prek agencije prišlo 1.400. V Lipici število ocenjujejo na tri tisoč, kar je za 30 odstotkov več kot lani, saj so okrepili sodelovanje z agencijami.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.