S Forda so sporočili, da je julija prodaja njihovih ključnih blagovnih znamk - Ford, Lincoln in
Mercury - zrasla kar za devet odstotkov na 118.197 vozil. Skupaj z vozili švedskega hčerinskega
podjetja Volvo in drugih vozil pa so julija prodali 165.279 vozil, kar je v primerjavi z lanskim
julijem za 2,3 odstotka več.
To naj bi bil znak, da ukrepi ameriške administracije za prestrukturiranje ameriške
avtomobilske industrije kažejo prve rezultate. K zvišanju prodaje naj bi pripomogli predvsem modeli
bolj varčnih vozil in pa program
''cash for clunkers'', s katerim je ameriška administracija subvencionirala zamenjavo
starih vozil z nakupom novih, energijsko varčnejših vozil.
Program je sicer v petek dobil novo vzpodbudo, potem ko so v predstavniškem domu ameriškega
kongresa odobrili dodatni dve milijardi dolarjev v ta namen. Forda je edini izmed treh velikih
ameriških avtomobilskih podjetij iz Detroita, ki se je izognil bankrotu.
Ford znova raste
Pri Fordu so zabeležili prvo mesečno rast prodaje po novembru 2007. Prodaja se je julija na letni ravni povečala za 2,3 odstotka.