Glavna tarča mlada dekleta

Foto: Žurnal24 Evropski parlament je države članice leta 2007 pozval, naj do leta 2025 število
Tobačna industrija. Zaradi zvestobe znamki oglašuje pri mladoletnikih.
Oglej si celoten članek

Kajenje. V svetu se delež žensk, ki kadijo, povečuje, kajenje med moškimi pa v marsikateri državi že upada. Tako so sporočili z inštituta za varovanje zdravja (IVZ) in dodali, da tobačna industrija vse pogosteje svojo dejavnost usmerja k mladostnicam, "saj je v marsikateri državi povečanje števila kadilk skrb vzbujajoče". V nekaterih državah so kadilke po njihovih navedbah že presegle delež kadilcev. "Mladostniki in mladostnice so za tobačno industrijo pomembna ciljna skupina, saj so odrasli kadilci v od 80 do 90 odstotkih razvili kadilske navade in zasvojenost do konca adolescence," so posvarili.

Mladostniki so tudi lojalni kupci, "saj kadilci znamko tobačnega izdelka le redko menjajo". Zaradi omejitev oglaševanja se tobačna industrija usmerja v oglaševanje na prodajnih mestih, zniževanje cen, privlačno embalažo, sponzorstva in prikazovanje kajenja v filmih, so opozorili na IVZ.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.