Milijarda za železnice

Foto: Anže Petkovšek
Foto: Anže Petkovšek
Supervizor. Za železnice milijarda evrov. Ogromna večina je šla za vzdrževanje in potniški promet.
Oglej si celoten članek

Direkcija za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo je od avgusta 2007 porabila skoraj milijardo evrov, kažejo podatki v aplikaciji Supervizor. Glede na to, da smo za šest milijard dobili celoten avtocestni križ, nas je zanimalo, kakšni so učinki te milijarde.

Na ministrstvu za promet so pojasnili, da je direkcija v tem času poleg naložb v tire v imenu države izvajala financiranje obveznih javnih gospodarskih služb, ki jih izvajajo Slovenske železnice. Z drugimi besedami, skoraj tri četrtine denarja so šle predvsem za vzdrževanje in subvencioniranje potniškega prometa, ne pa za posodobitve. "Letna pogodba za vzdrževanje je vredna približno 65 milijonov, subvencioniranje potniškega prometa pa okrog 40 milijonov evrov," je povedala Nina Mauhler, direktorica direktorata
za železnice.

Z razliko do milijarde smo posodobili progo Pragersko–Ormož ter signalnovarnostne naprave na progi Pragersko–Murska Sobota in Divača–Koper. Končana je tudi prva etapa nadgradnje proge Pragersko–Murska Sobota. Prav tako so pripravili dokumentacijo za drugi tir Divača–Koper, kjer že potekajo pripravljalna dela, ter za elektrifikacijo in obnovo proge od Pragerskega do Hodoša, kjer zdaj odkupujejo zemljišča.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.