Novoletna mora v Bratislavi

Foto: Žurnal24 Ljubica Arsova in Mile Zukić na agencijo še nista poslala reklamacije, saj jima
Udeleženca silvestrovanja v Bratislavi sta za nas časopis razkrila po njunem mnenju katastrofalno organizacijo turistične agencije Supra Travel.
Oglej si celoten članek

To je bilo najnevarnejše potovanje v življenju,” silvestrovanje v Bratislavi s turistično agencijo Supra Travel opisujeta Ljubica Arsova in Mile Zukić. “Ne gre nama za to, da bi dobila denar, želiva le povedati staršem, kam pošiljajo svoje otroke,” zatrjujeta in dodajata, da je bila večina potnikov v skupini mladoletnih.

 

175 evrov

na osebo je stalo silvestrovanje v Bratislavi.

Brez plačanega šampanjca
Po besedah Zukića je vodnica na avtobusu kljub mladoletnim potnikom začela deliti alkoholne napitke. “Ko smo prispeli v Bratislavo, nas je brez predhodnega opozorila za tri ure pustila v središču mesta, kjer se nas je zaradi nizkih temperatur večina prehladila,” pojasnjuje Zukić.


Prednovoletna zabava v diskoteki Dopler bi se po mnenju Zukića lahko sprevrgla v “katastrofo, saj se je okoli dvesto ljudi drenjalo na 25 kvadratnih metrih ob izhodu”. “Poleg tega so na isti prireditvi slovaški varnostniki odpeljali enega fanta v posebno sobo, kjer so ga pretepli in okradli,” je ogočren Zukić. Za silvestrovo jim vodniki po njegovem pripovedovanju niso dali že plačanega šampanjca, nekateri potniki pa so ob dveh zjutraj zaman čakali na obljubljeni avtobus, ki bi jih moral odpeljati v hotel. “Ko smo se odpravili do diskoteke po informacije o avtobusu, tam ni bilo niti enega treznega vodnika, tako da so nam prevoz v hotel na koncu priskrbeli vodniki druge turistične agencije,” dodaja Zukić. 

Brez reklamacije
V turistični agenciji Supra Travel niso dobili nobene pisne pritožbe, ki bi vsebovala omenjene nevšečnosti, trdi direktor Pavle Kostandinovič. “Če bi šlo za reševanje konkretne reklamacije, bi vam z veseljem odgovorili na vprašanja,” pravi. Tako nam “v skladu s poslovnimi običaji” ne more posredovati pavšalnih odgovorov.

“Za destinacijo za Bratislavo smo do zdaj dobili dve pritožbi od skupno skoraj 550 potnikov,” pravi Kostandinovič in pojasni, da ne omenjata nevšenosti Zukića in Arsove.

Pritožbo na agencijo
Tea Žnidaršič, Zveza potrošnikov Slovenije: Potrošnik mora na napake opozoriti na kraju letovanja. Če agencija napak ne odpravi, ima potrošnik možnost, da po prihodu domov v dveh mesecih na agencijo naslovi pisno pritožbo. Če agencija zahtevek potrošnika zavrne ali nanj ne odgovori, se potrošnik lahko obrne na Tržni inšpektorat RS. Ta lahko agencijo kaznuje z globo.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.