Slovenija
207 ogledov

Novoletna mora v Bratislavi

Ljubica Arsova in Mile Zukić na agencijo še nista poslala reklamacije, saj jima Žurnal24 main
Udeleženca silvestrovanja v Bratislavi sta za nas časopis razkrila po njunem mnenju katastrofalno organizacijo turistične agencije Supra Travel.

To je bilo najnevarnejše potovanje v življenju,” silvestrovanje v Bratislavi s turistično agencijo Supra Travel opisujeta Ljubica Arsova in Mile Zukić. “Ne gre nama za to, da bi dobila denar, želiva le povedati staršem, kam pošiljajo svoje otroke,” zatrjujeta in dodajata, da je bila večina potnikov v skupini mladoletnih.

 

175 evrov

na osebo je stalo silvestrovanje v Bratislavi.

Brez plačanega šampanjca
Po besedah Zukića je vodnica na avtobusu kljub mladoletnim potnikom začela deliti alkoholne napitke. “Ko smo prispeli v Bratislavo, nas je brez predhodnega opozorila za tri ure pustila v središču mesta, kjer se nas je zaradi nizkih temperatur večina prehladila,” pojasnjuje Zukić.


Prednovoletna zabava v diskoteki Dopler bi se po mnenju Zukića lahko sprevrgla v “katastrofo, saj se je okoli dvesto ljudi drenjalo na 25 kvadratnih metrih ob izhodu”. “Poleg tega so na isti prireditvi slovaški varnostniki odpeljali enega fanta v posebno sobo, kjer so ga pretepli in okradli,” je ogočren Zukić. Za silvestrovo jim vodniki po njegovem pripovedovanju niso dali že plačanega šampanjca, nekateri potniki pa so ob dveh zjutraj zaman čakali na obljubljeni avtobus, ki bi jih moral odpeljati v hotel. “Ko smo se odpravili do diskoteke po informacije o avtobusu, tam ni bilo niti enega treznega vodnika, tako da so nam prevoz v hotel na koncu priskrbeli vodniki druge turistične agencije,” dodaja Zukić. 

Brez reklamacije
V turistični agenciji Supra Travel niso dobili nobene pisne pritožbe, ki bi vsebovala omenjene nevšečnosti, trdi direktor Pavle Kostandinovič. “Če bi šlo za reševanje konkretne reklamacije, bi vam z veseljem odgovorili na vprašanja,” pravi. Tako nam “v skladu s poslovnimi običaji” ne more posredovati pavšalnih odgovorov.

“Za destinacijo za Bratislavo smo do zdaj dobili dve pritožbi od skupno skoraj 550 potnikov,” pravi Kostandinovič in pojasni, da ne omenjata nevšenosti Zukića in Arsove.

Pritožbo na agencijo
Tea Žnidaršič, Zveza potrošnikov Slovenije: Potrošnik mora na napake opozoriti na kraju letovanja. Če agencija napak ne odpravi, ima potrošnik možnost, da po prihodu domov v dveh mesecih na agencijo naslovi pisno pritožbo. Če agencija zahtevek potrošnika zavrne ali nanj ne odgovori, se potrošnik lahko obrne na Tržni inšpektorat RS. Ta lahko agencijo kaznuje z globo.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.