Novosti na brniškem letališču

Foto: Žurnal24 Na letalu se bolnemu potniku ne moremo izogniti, zato bi se po Airtrain Airways
Na brniškem letališču so začetek tega leta zaznamovale nove pridobitve, predsedovanje Slovenije EU in nevšečnosti zaradi megle.
Oglej si celoten članek

Zadnja novost je podaljšanje vozne steze, s katero so še povečali varnost oskrbe letal, tovora in potnikov, po koncu predsedovanja pa jih čaka začetek gradnje 60 milijonov evrov vrednega drugega terminala, ki bo predvidoma končan do leta 2010. Zmogljivost oziroma pretočnost terminala pa bo 2,5 milijona potnikov na leto oziroma 850 potnikov na uro v prihodu in prav toliko v odhodu.

Megla in predsedovanje
Januarja je sicer delovanje brniškega letališča zaznamovala megla, zaradi katere so morali na Brniku imeti rekordnih 11 dni skupaj vklopljen sistem za najslabšo vidljivost. Da so letala lahko pristala, pa so morala imeti tudi ustrezno navigacijsko opremo in posebej usposobljene pilote. Sredi decembra pa so na Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana odprli terminal splošnega letalstva, kjer lahko pristajajo manjša letala, teže do 45 ton in velikosti do 19 sedežev, katerih premike so morali na ljubljanskem letališču dotlej kombinirati z rednim letalskim prometom. Terminal generalne aviacije je med drugim pomemben zaradi predsedovanja Slovenije Svetu EU. Vendar so do sedaj na njem z naslova predsedovanja imeli malo potnikov. Večina gostov je namreč na dosedanje dogodke v sklopu predsedovanja prišla z rednimi letalskimi linijami. Tako je bilo tudi za prvi večji dogodek predsedovanja v začetku meseca, ko so bili na obisku v Sloveniji evropski komisarji.

Spletna prijava in daljša vozna steza
Sredi meseca so na največjem slovenskem letališču uvedli sistem spletne prijave na let in tako med prvimi letališči v Evropi potnikom omogočili ureditev formalnosti pred odhodom letala kar prek spleta. Potniki se tako lahko izognejo čakanju v vrsti pred prijavnim okencem in prihranijo čas. V minulih dneh pa so na letališču odprli tudi vozno pristajalno stezo vzdolž celotne vzletno-pristajalne steze. S podaljšanjem vozne steze, ki služi vožnji letal po letališču, z dveh na 3,3 kilometra se je povečala zmogljivost obstoječe vzletno-pristajalne steze. Po novem lahko v eni uri pristane ali vzleti od 20 do 25 letal, prej pa bila zmogljivost omejena na 15 letal.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.