Plačata vam, da se vozite

Foto: Coolio
Foto: Coolio
Dva mladeniča Luka Vončina in Matej Gostiša sta ustanovila podjetje Coolio, ki vam plača, da se vozite. Štiri cente na kilometer.
Oglej si celoten članek

Gre za nov način oglaševanja, pri katerem dovolite, da na vaš avto nalepijo reklamo, v zameno pa dobivate nekaj denarja za vsak prevožen kilometer. 

"Voznik prejme štiri cente neto, kar pomeni 40 evrov za tisoč kilometrov. Naš cilj je, da bi pokrili stroške goriva, kar pomeni okrog šest, sedem centov za prevožen kilometer," nam je povedal Luka Vončina, ki je z Matejem Gostišo ustanovil podjetje Coolio. 

Kaj pa parkirana vozila? "Zdaj merimo, kjer se uporabniki vozijo in plačujemo za kilometer. Je pa res, da ima morda kje v središču Ljubljane parkiran lahko več ogledov, kot če se voziš kje po podeželju. To bomo vključili v drugo fazo razvoja, morda bi lahko kmalu v Ljubljani dveh urah z ogledi dobil za parkirnino," pravi Vončina. 

Načrt: za voznike vsake tri mesece za pol ure "dela"

In kakšne so sitnosti, da lahko prideš do 40 evrov za tisoč prevoženih kilometrov? "Avto je treba oblepiti, 15 do 20 minut traja, da se oblepi in da se odlepi. Idealno bi bilo, da bi si kampanje sledile, tako da bi se voznik enkrat na dva ali tri mesece za pol ure oglasil pri nas," pravi Vončina. 

Foto: Coolio Coolio, oglas na avtu

V prvi akciji, ki se je ravno začela, bodo polepili 150 avtomobilov. Naročnik je podjetje Ad Vita, ki ima v sodelovanju s Petrolom lojalnostno akcijo za izdelke Vita Pur. 

V bazi že neverjetnih 2500 vozil

Čeprav ste morda danes prvič slišali zanj, ima podjetje v bazi že neverjetnih 2500 avtomobilov. "Očitno so ljudje dobro sprejeli idejo, saj smo brez posebne reklame prišli do te številke. Največ je belih, črnih in sivih avtomobilov, zanimivo je v primerjavi s tujino pri nas večina avtomobilov srednjega in visokega ranga, pogosti so passati, megani in tudi volvotov je precej. Večinoma so letniki 2010 in novejši, precej tudi letnikov 2014 in 2015. Predvidevala sva, da bo več vozil nižjega ranga," pravi Vončina in dodaja, da so med naročniki praviloma bolj zaželjeni novejši letniki, saj oglas bolj izstopa. Barva pa je odvisna od želje naročnika. Podjetje AD Vita si je v tej prvi, testni akciji želelo le bele in črne avtomobile, lahko pa bi si kakšen naročnik zaželel pisane, na primer rumene in zelene avtomobile.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • h3o
    18:11 16. Oktober 2016.

    podpiram, tole je dobra ideja.

  • 17:38 16. Oktober 2016.

    Mi lahko povrnejo vse stroške, ki jih imam z gorivom, pa nebi nikoli kaj takega nalepil na avto. Da bi …

  • 16:01 16. Oktober 2016.

    Oglaševanja pa res nikoli ne bom razumel, sploh v dobi FB, TW in podobnih zastonjkarskih platform.<br /><br />Ta stran ima …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.