Slovenija
130 ogledov

Plačata vam, da se vozite

Luka Vončina in Matej Gostiša, Coolio Coolio
Dva mladeniča Luka Vončina in Matej Gostiša sta ustanovila podjetje Coolio, ki vam plača, da se vozite. Štiri cente na kilometer.

Gre za nov način oglaševanja, pri katerem dovolite, da na vaš avto nalepijo reklamo, v zameno pa dobivate nekaj denarja za vsak prevožen kilometer. 

"Voznik prejme štiri cente neto, kar pomeni 40 evrov za tisoč kilometrov. Naš cilj je, da bi pokrili stroške goriva, kar pomeni okrog šest, sedem centov za prevožen kilometer," nam je povedal Luka Vončina, ki je z Matejem Gostišo ustanovil podjetje Coolio. 

Kaj pa parkirana vozila? "Zdaj merimo, kjer se uporabniki vozijo in plačujemo za kilometer. Je pa res, da ima morda kje v središču Ljubljane parkiran lahko več ogledov, kot če se voziš kje po podeželju. To bomo vključili v drugo fazo razvoja, morda bi lahko kmalu v Ljubljani dveh urah z ogledi dobil za parkirnino," pravi Vončina. 

Načrt: za voznike vsake tri mesece za pol ure "dela"

In kakšne so sitnosti, da lahko prideš do 40 evrov za tisoč prevoženih kilometrov? "Avto je treba oblepiti, 15 do 20 minut traja, da se oblepi in da se odlepi. Idealno bi bilo, da bi si kampanje sledile, tako da bi se voznik enkrat na dva ali tri mesece za pol ure oglasil pri nas," pravi Vončina. 

Coolio, oglas na avtu | Avtor: Coolio Coolio

V prvi akciji, ki se je ravno začela, bodo polepili 150 avtomobilov. Naročnik je podjetje Ad Vita, ki ima v sodelovanju s Petrolom lojalnostno akcijo za izdelke Vita Pur. 

V bazi že neverjetnih 2500 vozil

Čeprav ste morda danes prvič slišali zanj, ima podjetje v bazi že neverjetnih 2500 avtomobilov. "Očitno so ljudje dobro sprejeli idejo, saj smo brez posebne reklame prišli do te številke. Največ je belih, črnih in sivih avtomobilov, zanimivo je v primerjavi s tujino pri nas večina avtomobilov srednjega in visokega ranga, pogosti so passati, megani in tudi volvotov je precej. Večinoma so letniki 2010 in novejši, precej tudi letnikov 2014 in 2015. Predvidevala sva, da bo več vozil nižjega ranga," pravi Vončina in dodaja, da so med naročniki praviloma bolj zaželjeni novejši letniki, saj oglas bolj izstopa. Barva pa je odvisna od želje naročnika. Podjetje AD Vita si je v tej prvi, testni akciji želelo le bele in črne avtomobile, lahko pa bi si kakšen naročnik zaželel pisane, na primer rumene in zelene avtomobile.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 5
  • h3o 18:11 16.oktober 2016.

    podpiram, tole je dobra ideja.

  • vzev 17:38 16.oktober 2016.

    Mi lahko povrnejo vse stroške, ki jih imam z gorivom, pa nebi nikoli kaj takega nalepil na avto. Da bi se potem vozil s takšnim avtom okoli.

  • izRODEk 16:01 16.oktober 2016.

    Oglaševanja pa res nikoli ne bom razumel, sploh v dobi FB, TW in podobnih zastonjkarskih platform.Ta stran ima naloženih 17 (sedemnajst!!!) reklam. Sam jih sicer ne vidim, saj imam v brskalniku inštaliran adblocker Ad Block plus vendar, kar ...prikaži več 17 podjetjij bi naj nekaj plačalo Žurnal24 za to, da nas nekaj posameznikov obišče to stran in potem obstaja 0,0001% možnosti, da bo zaradi posledice tega oglaševanja kdo od nas kaj kupil? Noro.