Pokvarjen? Ne, hvala!

Foto: Boštjan Tacol
Foto: Boštjan Tacol
Se tudi vam zdi, da se sodobni izdelki hitreje kvarijo? Nemški potrošniki so se tega naveličali, zato prek spletne strani pozivajo k trajnostni odgovornosti.
Oglej si celoten članek

Nemški potrošniki so odprli spletno stran, na katero lahko prijavite izdelke, če ste razočarani nad njihovo trajnostjo, ali njihovega proizvajalca. "Prijavi pokvarjeno in povej naprej," pozivajo na spletni strani Murks? Nein danke!, s katero želijo opozoriti na trajnostno odgovornost proizvajalcev in jo uvrstiti med pravice potrošnikov.

Deloma je po oceni spletne strani za to kriv tehnološki razvoj, predvsem pa podjetja, ki se trudijo, da konstruirajo take naprave, da nehajo delati takoj po izteku garancije. Tako lahko služijo na račun popravil.

Med prijavami so predvsem tehnični izdelki, od računalnikov do gospodinjskih aparatov, avtomobili in celo pohištvo.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 06:20 6. December 2012.

    Gospodarska rast temelji na veliki proizvodnji in potrošnji izdelkov, gotovo obstaja kakšna alternativa? Take iniciative se mi zdijo precej dober …

  • 22:31 5. December 2012.

    Nismo daleč od dne, ko bomo tehnično robo dobili za minimalno plačilo, ostali del zanjo pa plačali ob deponiranju. Tiskalniki, …

  • 20:53 5. December 2012.

    Za vse elektronske zadeve bi si upal trditi, da so dobesedno sprogramirane za okvare!!!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.