Slovenija
15 ogledov

Pokvarjen? Ne, hvala!

Televizija Boštjan Tacol
Se tudi vam zdi, da se sodobni izdelki hitreje kvarijo? Nemški potrošniki so se tega naveličali, zato prek spletne strani pozivajo k trajnostni odgovornosti.

Nemški potrošniki so odprli spletno stran, na katero lahko prijavite izdelke, če ste razočarani nad njihovo trajnostjo, ali njihovega proizvajalca. "Prijavi pokvarjeno in povej naprej," pozivajo na spletni strani Murks? Nein danke!, s katero želijo opozoriti na trajnostno odgovornost proizvajalcev in jo uvrstiti med pravice potrošnikov.

Deloma je po oceni spletne strani za to kriv tehnološki razvoj, predvsem pa podjetja, ki se trudijo, da konstruirajo take naprave, da nehajo delati takoj po izteku garancije. Tako lahko služijo na račun popravil.

Med prijavami so predvsem tehnični izdelki, od računalnikov do gospodinjskih aparatov, avtomobili in celo pohištvo.

Komentarjev 3
  • ghz891 06:20 06.december 2012.

    Gospodarska rast temelji na veliki proizvodnji in potrošnji izdelkov, gotovo obstaja kakšna alternativa? Take iniciative se mi zdijo precej dober začetek konca takšnega razsipništva.

  • Erika Brecelj 22:31 05.december 2012.

    Nismo daleč od dne, ko bomo tehnično robo dobili za minimalno plačilo, ostali del zanjo pa plačali ob deponiranju. Tiskalniki, fotokopirni stroji, kavni avtomati, sušilni stroji.... Ti so programirani, da se po določenem skupku delovnih ur ali izdelanih ciklov, zadeva ...prikaži več okvari in je potrebno klicati servis.

  • kvizko5 20:53 05.december 2012.

    Za vse elektronske zadeve bi si upal trditi, da so dobesedno sprogramirane za okvare!!!