"Popestritev, ne oglaševanje"

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Obisk mlečne kraljice. Varuh pravic: Lahko bi bila izraba. UKC: Promocija zdravega načina življenja.
Oglej si celoten članek

“Na kliniki za pediatrijo imamo veliko dejavnosti za popestritev bolnišničnih dni naših malih bolnikov. Eden od takšnih dogodkov je bil tudi obisk mlečne kraljice, ki je v prvi vrsti ozaveščala o pomenu mleka za zdravje, predvsem zdravje otrok. Ob koncu obiska jim je podarila mlečne izdelke,” pravijo v Univerzitetnem kliničnem centru (UKC) Maribor.

Prikrito oglaševanje?

Kot smo pisali v Žurnalu, je bralka dogodek občutila kot prikrito oglaševanje. Med bivanjem na kliniki za pediatrijo so jo z otrokom povabili na lutkovno predstavo, prišla pa je mlečna kraljica. “Najprej je govorila o zdravem mleku in mlečnih izdelkih, nato pa razdelila izdelke nekega podjetja.” Franc Prosnik, mariborski varuh bolnikovih pravic, meni, da bi lahko bila takšna promocija izraba staršev in otrok za oglaševanje.

“Takšni dogodki so dobrodošli, saj so namenjeni izključno promociji zdravega načina življenja otrok,” dodajajo v UKC.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 11:30 29. Januar 2013.

    To ni nič drugega kot golo oglaševanje !<br /><br />To se dela povsod v zdravstvu, posebej in najbolj v lekarnah …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.