Slovenija
25 ogledov

"Popestritev, ne oglaševanje"

slovenija 27.02.08 ljudje, cakanje, vrsta, cakalnica, poliklinika, ljubljana; fo Saša Despot
Obisk mlečne kraljice. Varuh pravic: Lahko bi bila izraba. UKC: Promocija zdravega načina življenja.

“Na kliniki za pediatrijo imamo veliko dejavnosti za popestritev bolnišničnih dni naših malih bolnikov. Eden od takšnih dogodkov je bil tudi obisk mlečne kraljice, ki je v prvi vrsti ozaveščala o pomenu mleka za zdravje, predvsem zdravje otrok. Ob koncu obiska jim je podarila mlečne izdelke,” pravijo v Univerzitetnem kliničnem centru (UKC) Maribor.

Prikrito oglaševanje?

Kot smo pisali v Žurnalu, je bralka dogodek občutila kot prikrito oglaševanje. Med bivanjem na kliniki za pediatrijo so jo z otrokom povabili na lutkovno predstavo, prišla pa je mlečna kraljica. “Najprej je govorila o zdravem mleku in mlečnih izdelkih, nato pa razdelila izdelke nekega podjetja.” Franc Prosnik, mariborski varuh bolnikovih pravic, meni, da bi lahko bila takšna promocija izraba staršev in otrok za oglaševanje.

“Takšni dogodki so dobrodošli, saj so namenjeni izključno promociji zdravega načina življenja otrok,” dodajajo v UKC.

Komentarjev 1
  • marko.s 11:30 29.januar 2013.

    To ni nič drugega kot golo oglaševanje !To se dela povsod v zdravstvu, posebej in najbolj v lekarnah ..Tak način oglaševanja je zrelo za prepoved in kaznovanje...Sicer pa smo takih in podobnih mahinacij zdravstva, kjer se ...prikaži več gleda samo na denar, zadnje čase priča vsi.. Ponavljam ... ljudje niso neumni ...