Do 29. februarja se morajo kot organizatorji kampanje prijaviti vsi, ki nameravajo pred referendumom nagovarjati volivce. Organizatorji morajo do tega datuma tudi odpreti posebne transakcijske račune, na katerih bodo zbirali sredstva za financiranje kampanje.
Za referendumsko kampanjo večinoma veljajo enaka pravila kot za volilno kampanjo. Zakon določa, da se za referendumsko kampanjo štejejo oglaševalske vsebine in druge oblike propagande, katerih namen je vplivati na odločanje volivcev pri glasovanju na referendumu.
Vlada se v referendumsko kampanjo ne bo vključevala
Po dosedanjih napovedih se bodo v referendumsko kampanjo poleg civilne iniciative, ki je referendum zahtevala, vključile tudi nekatere parlamentarne stranke, medtem ko je predsednik vlade Janez Janša že napovedal, da se vlada v referendumsko kampanjo ne bo vključevala in da imajo koalicijske partnerice o tem vprašanju različna stališča.
Zahtevo za referendum o družinskem zakoniku je s podpisi več kot 42 tisoč državljanov tretjega februarja vložila Civilna iniciativa za družino in pravice otrok, državni zbor pa je datum referenduma potrdil v petek. Referendumsko vprašanje se bo glasilo: "Ali ste za to, da se uveljavi družinski zakonik, ki ga je sprejel državni zbor na seji 16. junija 2011?".
Družinski zakonik bo na referendumu potrjen, če bo zanj glasovala večina volivcev, ki bodo veljavno glasovali. Če bodo volivci zakon zavrnili, pa v letu dni od odločitve na referendumu DZ ne sme sprejeti zakona, ki bi bil v nasprotju s to odločitvijo.
Referendum je pač zato, ker se politiki niso znali dogovoriti in zbližati ideloloških razhajanj. Zato je potrebno iti na referendum …