"Kmetija je bila tema pogovorov že dolgo, preden je prišla na televizijske zaslone. O njej so
pisali tako rumeni mediji kot družinske revije. Zato menim, da je bila promocija odlična,"
pravi
Milena Fornazarič, direktorica Media Poola, ki si je po “službeni dolžnosti”
ogledala prvo oddajo.
Da imajo licenčni resničnostni šovi promocijo do potankosti predpisano v tako imenovani
bibliji, ki jo dobijo z licenco, ni nič novega, pravi
Iztok Aberšek, direktor oglaševalske agencije Tovarna vizij.
"Seks prodaja. Vedno. In če hoče producent oziroma televizija dvigniti rejting resničnostnega
šova, je recept preprost. Če pa gre za seks na seniku, je formula za dolino šentflorajnsko popolna.
Si kar predstavljam babice, ki so se ob ogledu muzale in zaupale svojim vnučkom: 'Ja, takole pa smo
mi to počeli včasih na vasi! Kikiriki!?'" je še prepričan Aberšek.
Fornazaričeva dodaja, da je pri komercializaciji družbe sicer prišlo do razpada
tradicionalnih vrednot, pa vendar je prepričana, da zmagovalec Kmetije ne more biti nekdo, ki je
preveč ekstremen.
Seks prodaja. Vedno
Milena Fornazarič: Promocija Kmetije slavnih je bila odlična