Seks prodaja. Vedno

Foto: Žurnal24 Iztok Aberšek iz Tovarne vizij pravi, da je pri resničnostnih šovih vse do potan
Milena Fornazarič: Promocija Kmetije slavnih je bila odlična
Oglej si celoten članek
"Kmetija je bila tema pogovorov že dolgo, preden je prišla na televizijske zaslone. O njej so pisali tako rumeni mediji kot družinske revije. Zato menim, da je bila promocija odlična," pravi Milena Fornazarič, direktorica Media Poola, ki si je po “službeni dolžnosti” ogledala prvo oddajo.

Da imajo licenčni resničnostni šovi promocijo do potankosti predpisano v tako imenovani bibliji, ki jo dobijo z licenco, ni nič novega, pravi Iztok Aberšek, direktor oglaševalske agencije Tovarna vizij. "Seks prodaja. Vedno. In če hoče producent oziroma televizija dvigniti rejting resničnostnega šova, je recept preprost. Če pa gre za seks na seniku, je formula za dolino šentflorajnsko popolna. Si kar predstavljam babice, ki so se ob ogledu muzale in zaupale svojim vnučkom: 'Ja, takole pa smo mi to počeli včasih na vasi! Kikiriki!?'" je še prepričan Aberšek.

Fornazaričeva dodaja, da je pri komercializaciji družbe sicer prišlo do razpada tradicionalnih vrednot, pa vendar je prepričana, da zmagovalec Kmetije ne more biti nekdo, ki je preveč ekstremen.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.