Slovenija
173 ogledov

Seks prodaja. Vedno

Iztok Aberšek iz Tovarne vizij pravi, da je pri resničnostnih šovih vse do potan Žurnal24 main
Milena Fornazarič: Promocija Kmetije slavnih je bila odlična
"Kmetija je bila tema pogovorov že dolgo, preden je prišla na televizijske zaslone. O njej so pisali tako rumeni mediji kot družinske revije. Zato menim, da je bila promocija odlična," pravi Milena Fornazarič, direktorica Media Poola, ki si je po “službeni dolžnosti” ogledala prvo oddajo.

Da imajo licenčni resničnostni šovi promocijo do potankosti predpisano v tako imenovani bibliji, ki jo dobijo z licenco, ni nič novega, pravi Iztok Aberšek, direktor oglaševalske agencije Tovarna vizij. "Seks prodaja. Vedno. In če hoče producent oziroma televizija dvigniti rejting resničnostnega šova, je recept preprost. Če pa gre za seks na seniku, je formula za dolino šentflorajnsko popolna. Si kar predstavljam babice, ki so se ob ogledu muzale in zaupale svojim vnučkom: 'Ja, takole pa smo mi to počeli včasih na vasi! Kikiriki!?'" je še prepričan Aberšek.

Fornazaričeva dodaja, da je pri komercializaciji družbe sicer prišlo do razpada tradicionalnih vrednot, pa vendar je prepričana, da zmagovalec Kmetije ne more biti nekdo, ki je preveč ekstremen.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.