Sistem za CRM koristi celotnemu podetju

Foto: Intrix
Foto: Intrix
Uspešna podjetja so na vseh ravneh poslovanja usmerjena k strankam. To pomeni, da morajo znati pametno uporabljati informacije o njih – te pa prihajajo iz različnih virov. Veliko procesov, ki se tičejo kupca, namreč sploh ne poteka v prodajnem oddelku, temveč v podporni službi, marketingu, projektni pisarni itd.
Oglej si celoten članek

Cilj filozofije in prakse CRM je, da stranko spremljamo od prvega stika (priložnost) do aktivnosti po zaključeni prodaji (servis, reklamacija, merjenje zadovoljstva).

Čeprav so sistemi za CRM v prvi vrsti namenjeni podpori prodajnemu procesu, so tudi vse bolj nepogrešljiv pripomoček pri vseh ostalih aktivnostih v podjetju.

Preglednejše dodeljevanje in izvajanje nalog

Pozabite na kopico z zvezdicami in klicaji označenih e-poštnih sporočil sodelavcev z vsebino Prosim, pripravi ponudbo ali Prosim, preveri reklamacijo ipd., pri katerih pogosto ne veste, kakšni so roki in prioritete. Sistemi za CRM prinašajo veliko preglednejši sistem za dodeljevanje nalog med zaposlenimi. Vgrajene imajo koledarje, “to-do” sezname, opomnike ob rokih, komentiranje, različne statistike uspešnosti itd.

Pomoč pri spremljanju zaposlenih

Ali veste, na katerih sestankih bodo vaši sodelavci prihodnji teden? Imate nadzor nad njihovimi odsotnostmi? Kako skrbite, da posamezniki niso preobremenjeni z obveznostmi? V sistemu za CRM lahko enostavno spremljamo vse svoje aktivnosti in aktivnosti sodelavcev ter poskrbimo, da vse teče nemoteno tudi takrat, ko je kateri izmed zaposlenih odsoten.

Nepogrešljiv marketinški pripomoček

Sodobni sistemi za CRM omogočajo napredno segmentiranje kontaktov po različnih kriterijih, zato jih lahko s pridom uporabljamo za različne marketinške kampanje. Če smo npr. na sejmu dobili nove kontakte, jim lahko s pomočjo povezave med sistemom za CRM in sistemom za množično pošiljanje e-pošte pošljemo ustrezno vsebino. Povezava s t.i. marketinškimi informacijskimi sistemi pa nam pomaga potencialne kupce pametno pripeljati do dejanskega nakupa.

Podpora kupcem

Marsikatero podjetje, še posebej storitveno, ima danes težave pri spremljanju vseh zahtevkov, ki prihajajo od obstoječih strank. To so predvsem telefonski klici in e-poštna sporočila kupcev, ki želijo, da odpravimo neki njihov problem (vprašanja glede storitve/izdelka, dodatne modifikacije, pomoč pri uporabi ipd.). Modul podpore v sistemu za CRM omogoča, da se vsi zahtevki zbirajo na enem mestu in obdelajo v skladu z definiranim procesom.

CRM ne koristi samo prodaji, pač pa celotnemu podjetju. Nekaj osnovnih funkcionalnosti, ki jih omogoča Intrix CRM, lahko kadarkoli brezplačno preizkusite. Strokovnjaki z večletnimi izkušnjami na področju sistemov CRM vam bodo z veseljem svetovali in odgovorili na vsa vaša vprašanja.

 

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.