Sladkarije na poštah: V Švici so jih prepovedali, pri nas ponudbo širijo

Foto: Profimedia
Foto: Profimedias
Na švicarskih poštah bo z novim letom začela veljati prepoved prodaje sladkarij in sladkih prigrizkov, postopno pa bodo začeli odstranjevati police s sladkarijami. Sladkarije so bile del prodajnega programa v devetih izmed desetih pošt. Pri nas je politika Pošte ravno nasprotna.
Oglej si celoten članek

"Da ne gre za pretiravanje pri ponudbi sladkarij, so spoznali tudi na pošti, saj so tudi sami pokazali pripravljenost, da sladkarije postopno odstranijo iz prodajnega programa. A sedaj je tako določeno z zakonom in ne prepuščeno njihovi dobri volji," je povedala Barbara Pfenniger iz švicarske potrošniške organizacije FRC.

Pri nas prav nasprotno, ponudbo sladkarij še dopolnjujejo

V Sloveniji izdelke iz sladkega programa ponujajo na vseh poštah.

"Od leta 2013 v tej blagovni skupini beležimo rast prodaje. Ponudbo iz sladkega programa nenehno dopolnjujemo, pri tem pa spremljamo in upoštevamo smernice na tem segmentu," poudarjajo na Pošti Slovenije.

Foto: Žurnal24 Na Pošti Slovenije ocenjujejo, da poštni zakon pogoje določa zelo ohlapno: “Lahk

V prihodnje bodo ponudbo dopolnjevali z bolj zdravim sladkim programom, obljubljajo. Ponudbo pa sicer prilagajajo v času praznikov, zdaj imajo denimo v prodaji tudi izdelke iz sladkega programa, tematsko vezane na božični in novoletni čas.

Največ prihodkov sicer beležijo z artikli, ki so povezani z njihovo osnovno dejavnostjo (znamke, kuverte, embalaža za oddajo pošiljk, voščilnice, ipd.).

Zaradi pritiskov trga nič več le znamke in razglednice

Pošta Slovenije poleg svojih osnovnih storitev ponuja tudi najrazličnejše trgovsko blago.

"Pred leti smo prodajali samo znamke, razglednice, pisemsko in paketno embalažo. Pritiski trga, pestra konkurenca in večja odprtost strankam, ki nas usmerja v širitev ponudbe dodatnih artiklov, so vedno bolj prisotne tudi na naših poštah. Z dodatno ponudbo blaga tako zadovoljujemo želje in potrebe naših strank," pojasnjujejo na Pošti.

Foto: Profimedia Čokoladni božički

Glavnino prihodkov Pošte Slovenije sicer še vedno predstavljajo poštne storitve, prihodki od prodaje trgovskega blaga na poštah pa so, pravijo, skupaj s prihodki od drugih storitev substitut nenehnemu padcu klasičnih poštnih storitev.

"Obseg poštnih storitev se namreč v zadnjih nekaj letih zmanjšuje, kar je posledica prehoda na e-poslovanje, spremenjenih navad uporabnikov, konkurence na trgu poštnih storitev in zakonodajnih sprememb," trdijo.

Zaradi obsežnih strukturnih sprememb na trgu poštnih storitev se Pošta Slovenije sooča s trendom trajnega upadanja prihodkov pisemskih in denarnih storitev. Da bi uspešno nadomestili izpad prihodkov, zato so vse bolj aktivni na področju razvoja in aktivnega trženja storitev.

dezurni@zurnal24.si 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 08:46 14. December 2015.

    Tako kot na črpalkah prodajajo vse mogoče, od kolesa do rakete, je tudi na poštah čedalje več artiklov, ki ne …

  • 13:52 13. December 2015.

    Položnice pa plačuješ v Mercatorju-narobe svet.

  • Nimam nič proti če prodajajo še ostale stvari ampak potem ne bi smel dražit znamk in ostalih poštnih storitev.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.