Telemach pravi eno, uporabniki drugo

Foto: Žurnal24 (Foto: Saša Despot)
Bralko je neznani klicatelj nadlegoval s številnimi klici, bralec je nadležne klice prejemal z različnih številk. Na Telemachu pa so zatrdili, da "podobnih primerov ne poznajo".
Oglej si celoten članek

Klici ob vseh možnih urah – nihče "ne more" ukrepati
Pred dnevi smo v članku Motijo mir, a nihče ne more ukrepati poročali o primeru bralke, ki jo je neznani klicatelj ob vseh možnih urah nadlegoval s klici. Ker ni grozil, sta ji operater (Telemach) in policija zatrdila, da nimata pravne podlage za ukrepanje.

Zgovarjajo se drug na drugega
Na Telemachu so dejali, da brez sodnega naloga ne morejo izdati podatkov o klicatelju; na policiji pa, da lahko le operater "na primeren način vzpostavi kontakt z uporabnikom klicoče številke (govorimo o zlonamernem klicu in zlorabi omrežja) in ga na kršitve opozori". Za nasvet smo se obrnili tudi na podjetje Pravna varnost, kjer nam je ekipa pravnikov zatrdila: "Edina možnost je policija. Vložiti je potrebno ovadbo, da oseba prejema klice z neznane številke, da se nihče ne oglasi z glasom, spušča pa neke zvoke (diha v telefon), kar povzroča strah in vznemirjenost in to predstavlja neko posredno grožnjo. Policija bi se morala odzvati in pridobiti podatke." Dodali so, da je kljub temu verjetno vseeno najboljša rešitev zamenjava številke ter prepoved objave le-te.

Telemach: "Podobnih primerov ne poznamo." Kaj res?

Po objavi članka se je na nas obrnil še en uporabnik Telemachovih storitev, ki je imel podobno izkušnjo. "Pri nas so se ti klici dogajali z več različnih številk. Ker bi bili vsi postopki preveč dolgotrajni, smo se enostavno odločili za zamenjavo številke. Zdaj težav nimamo več. Mislim, da sta krivi lahko le dve stvari: ali tehnična napaka pri Telemachu (čeprav so meni zagotavljali, da jih nimajo, da so preverjali; so mi pa tudi rekli, da podobnih primerov ne poznajo) ali da se nekdo 'zafrkava' in kliče prek računalnika ter si sposoja druge telefonske številke oziroma neobstoječe. Jaz sem namreč klical nazaj na te številke – v enem primeru je bilo denimo neko župnišče; pri številki, ki se je najbolj pogosto pojavljala, pa ob klicu nazaj sploh ni zvonilo."

Na naše vprašanje, zakaj so mu zatrdili, da podobnih primerov ne poznajo, če sta se samo ti dve zadevi dogajali v istem mesecu, nam na Telemachu niso konkretno odgovorili. Peter Perčič, ki skrbi za odnose z javnostmi, nam je v odgovoru le priznal, da jim tovrstni primeri niso čisto neznani: "Naj vam povem, da je tovrstnih primerov res malo."

Prav tako nismo dobili odgovora, ali vseeno ne dopuščajo možnosti tehnične napake, na katero je pomislil bralec. Perčič je dejal še, da "do blokade telefonske številke klicatelja lahko pride, vendar jo morate podati pisno. Izvesti jo mora lastnik, naročnik priključka v vašem gospodinjstvu."

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.