Prvega aprila je postala pravnomočna odločba pomorskega inšpektorja, s katero je ladji naložil, naj
takoj izpluje iz notranjih morskih voda in teritorialnega morja Republike Slovenije, a posadka
ladje tega ni storila. Zdaj se jo lahko skladno s pomorskim zakonikom proda na javni dražbi ali na
drug najprimernejši način, kupnino pa po odbitju stroškov prodaje ladje položi za račun ladjarja
pri pristojnem sodišču.
Kaj bo storila vlada oziroma prometno ministrstvo, še ni znano.
"Odločitve še ni. Po neuradnih podatkih, s katerimi razpolagamo, je ladja močno obremenjena s
hipotekami, kar pomeni dodatni zaplet. Ministrstvo za promet zato zbira informacije in preučuje
možnosti za najhitrejšo in najustreznejšo rešitev nastalega položaja, ki bo v skladu z mednarodnimi
konvencijami, pravom Evropske unije in določili pomorskega zakonika," pravijo na prometnem
ministrstvu, ki ga vodi
Patrick Vlačič. Za komentar morebitne vladne zaplembe hrvaške ladje smo že včeraj
želeli pridobiti tudi stališče hrvaškega veleposlaništva v Ljubljani, a nam na našo prošnjo niso
odgovorili. Sol Trader je bil zaustavljen v koprskem zalivu konec januarja.
Vlačič razmišlja, kaj bi s Sol Traderjem
Prometni minister Patrick Vlačič razmišlja, ali bi zaplenil hrvaško ladjo Sol Trader. Hrvaško veleposlaništvo morebitne vladne zaplembe ne komentira.