Za nesrečo najverjetneje kriv "človeški faktor"

Foto: EPA
Foto: EPA
Uradno vzrok trčenja potniških vlakov na Bavarskem še ni znan, a verjetno ni šlo za tehnično napako.
Oglej si celoten članek

Potem ko so nemški mediji najprej poročali, da se je število žrtev po včerajšnji hudi železniški nesreči na Bavarskem v Nemčiji povzpelo na enajst ljudi, bavarska policija zdaj sporoča, da število smrtnih žrtev ostaja deset ter dodaja, da nikogar več ne pogrešajo in da verjamejo, da število mrtvih ne bo več naraslo.

Trčila dva potniška vlaka

Nesreča se je zgodila v torek zjutraj v bližini kraja Bad Aibling kakih 60 kilometrov južno od Münchna, ko sta eden v drugega trčila potniška vlaka zasebne družbe Meridian.  Foto: EPA Železniška nesreča na Bavarskem

Izmed 150 potnikov, ki so bili na vlaku, jih je 11 umrlo, 89 pa jih je bilo poškodovanih, več med njimi huje. Umrla sta tudi oba strojevodja in dva sprevodnika. 

Preiskava še poteka

Zakaj sta se vlaka znašla na istem tiru enotirne železnice, uradno za zdaj še ni znano, a nemški mediji poročajo, da naj bi bil za nesrečo kriv "človeški faktor" in ne tehnična napaka. Bavarska policija je te informacije zavrnila kot špekulacije.

Natančen vzrok nesreče bo znan, ko bodo preiskovalci pregledali sistem za preprečevanje trčenja vlakov ter obe črni skrinjici. Tretje črne skrinjice v razbitinah še niso našli. 

Foto: EPA Železniška nesreča na Bavarskem
Nemški minister za promet Alexander Dobrint je povedal, da vlaka, ki sta se znašla istočasno na istem tiru nista imela dovolj časa, da bi se ustavila in preprečila trčenje: "Ugotoviti moramo, ali je šlo za tehnično napako ali človeški faktor."

Sistem za avtomatično ustavljanje se ni sprožil

Pojasnil je, da je bila proga opremljena s sistemom za avtomatično ustavljanje, da bi preprečili morebitna trčenja, a ni jasno, zakaj ni deloval. 

Foto: EPA Železniška nesreča na Bavarskem Nesreča se je zgodila na težko dostopnem kraju, saj eno stran železnice obdaja gozd, na drugi strani pa je reka, zato je bilo reševanje poškodovanih, v katerega je bilo vključenega okoli 700 ljudi, za reševalce izredno težko. 

Razbitine šele začeli odstranjevati

Odstranjevanja razbitin, ki jih bodo premaknili z velikimi žerjavi, se bodo lotili šele danes, trajalo pa naj bi več dni, zato bo proga še zaprta. 

Gre za eno najhujših železniških nesreč v zgodovini Nemčije. Leta 2011 je v trčenju potniškega in tovornega vlaka v bližini Magdeburga v zvezni deželi Sacksen Anhalt umrlo 11 ljudi, 23 jih je bilo ranjenih.

Najhujša železniška nesreča v Nemčiji se je zgodila leta 1998 v nesreči vlaka ICE v mestu Eschede, takrat je umrlo 101 ljudi, več kot 80 pa jih je bilo poškodovanih. Foto: EPA Železniška nesreča na Bavarskem

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.