Zaupanje potrošnikov se krepi

Foto: Žurnal24
Zaupanje potrošnikov znova večje. Maja je bila vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov za dve odstotni točki višja kot aprila.
Oglej si celoten članek

V primerjavi z lanskoletnim povprečjem je bilo zaupanje potrošnikov višje za 8 odstotnih točk.

Zadnje tri mesece se kazalnik zaupanje enakomerno izboljšuje (za dve odstotni točki). V tem mesecu je dosegel najvišjo vrednost po lanskem septembru.

K zvišanju vrednosti kazalnika zaupanja so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede brezposelnosti v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, ocenjujejo na Statističnem uradu RS. Prav to ravnotežje se je med vsemi v primerjavi s prejšnjim mesecem najbolj izboljšalo, in sicer za 4 odstotne točke.

Najbolj se je v primerjavi z aprilom popravila vrednost kazalnika "splošna gospodarska situacija v Sloveniji v preteklih 12 mesecih". Za devet odstotnih točk je bila višja od aprilske vrednosti in za 11 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Kako se je spremenila gospodarska situacija v Sloveniji v preteklih 12 mesecih? Maja je 82 odstotkov anketiranih menilo, da se je ta malo ali zelo poslabšala, 14 odstotkov pa, da je ostala enaka.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.