Ferrari prejel več denarja kot Mercedes

Foto: EPA
Foto: EPA
V britanski prestolnici je potekal strateški sestanek za prihodnost F1, na katerem pa razdvojeni veljaki elitnega dirkaškega športa niso našli skupnega jezika.
Oglej si celoten članek

V Londonu se je sestala strateška skupina, ki jo sestavljajo Bernie Ecclestone, Jean Todt in predstavniki šestih največjih ekip - Ferrarija, Mercedesa, Red Bulla, McLarna, Williamsa in Force Indie.

Tema pogovora je bila prihodnost formule ena, največ časa pa so namenili razpravi o stroških, prepovedi vetrovnika in prihodnosti manjših moštev, ki motorje kupujejo od večjih in bogatejših kolektivov. ''Odločili so se, da bodo obrnili hrbet manjšim konstruktorjem in zverem, kot so Mercedes, Red Bull, McLaren in Ferrari dali zeleno luč, da z dobavo dirkalnikov in motorjev postanejo še močnejši,'' piše angleški The Guardian.

Foto: EPA maurizio arrivabene Obstaja nevarnost, opozarjajo zagovorniki omejevanja stroškov, da bomo gledali startno vrsto dirkalnikov dveh različnih kategorij. Ekipe, ki bodo svoje motorje prodajale manjšim kolektivom, bodo vseskozi v prednosti, tako na finančnem kot razvojnem področju, medtem ko se bodo ''strankarska'' moštva še naprej borila za drobtinice. Najbolj pereča tema sestanka je bila nepoštena delitev denarne pogače, ki jo po koncu sezone prejmejo moštva F1. Na to že nekaj časa opozarja šef Force Indie Bob Fernley, ki zahteva bolj enakovredno porazdelitev sredstev.

Autosport je predstavil številke, ki razkrivajo, da je Ferrari za četrto mesto v konstruktorski razvrstitvi prejel občutno več denarja kot Mercedes, ki je prepričljivo osvojil naslov konstruktorskega prvaka. Več od dominantne srebrne puščice je v žep pospravil tudi Red Bull.

Nenavada porazdelitev sredstev odraža zapuščino posameznega moštva v F1, pojasnjuje Ecclestone, in dodaja, da so omenjeni zneski stvar podpisanih pogodb. ''Moja napaka, a moje roke so zvezane,'' je dejal Britanec. Tako naj bi ostalo do leta 2020, ko bo Ecclestone dopolnil 90 let.

Nepoštena delitev finančne pogače ogroža obstoj manjših ekip, z uvedo podružnic, kakršna je na primer Toro Rosso, pa bi ogrozili integriteto konstruktorskega prvenstva. Ecclestone je pred sestankom dejal, da bo konsenz težko dosegljiv,. ''Morda se bomo uspeli dogovoriti za datum naslednjega sestanka,'' je izjavil F1 Supremo. Mešanje zraka se bo tako nadaljevalo čez približno mesec dni.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.