To je že njegova peta zmaga v monaški kneževini, skupno pa že 37. zmaga. Strah tekmecev, da bo
Sebastien Loeb po slovesu najhujšega tekmeca zadnjih let, Finca
Marcusa Grönholma, še bolj osamljen na vrhu, se je vsaj na prvi dirki uresničil.
"To zagotovo ne vpliva najbolje na zanimanje za ta šport," je prepričan
Andrej Jereb, ki trenutno ne vidi dirkača, ki bi lahko konkuriral odličnemu
Francozu.
"Velika škoda je, da se je od aktivne kariere poslovil finski dirkač Marcus Grönholm, zagotovo
edini, ki bi se mu lahko postavil po robu. Vendar iz ozadja že skačejo mladi, obetavni vozniki.
Eden takih je
Jari-Matti Latvala, ki ga vidim v prihodnje kot izjemno hitrega voznika, vendar pa
ima v tem trenutku premalo izkušenj. Tu je še
Mikko Hirvonen, ki pa mislim, da je že na zgornji meji potenciala, ki ga ima.
Časovna luknja bo trajala vsaj
še
dve, če ne tri sezone," je prepričan Izolčan, ki je lani nastopil na treh dirkah za SP na
Švedskem, v Grčiji in na Novi Zelandiji.
|
In zakaj je Loeb toliko boljši od konkurence? Jereb odgovarja: "Zagotovo zaradi skupka vseh elementov, ki so potrebni za dosego takega rezultata. V osnovi nesporen talent. Tu so še izjemne izkušnje, ki jih ima z dolgoletnim nastopanjem na SP-jih, in ne nazadnje tudi zelo homogena ter kompaktna ekipa Citroën Sporta."
Težko rečem, da je bil Citröen na prvi dirki toliko boljši, kot je bil Loeb hitrejši. Andrej Jereb
|
|
|
Jereb je zadnji čas nastopal s tremi različnimi avtomobili, za volanom katerega bo sedel letos? "Včasih ne morem izbirati, vsaj tako je bilo v minuli sezoni. Sam bi si v bodoče želel bolj konstantnega nastopanja za eno znamko. Tako Subaru kot Mitsubishi pripravljata nov avtomobil. Prve dirke bodo pokazale, kateri avtomobil je hitrejši oziroma boljši," za konec pogovora pojasnjuje Jereb, ki bo svoje znanje zagotovo poskušal unovčiti tudi v slovenskem prvenstvu, ki pa je za zdaj potisnjeno še daleč v ozadje.