Šport
4 ogledov

Jereb pričakuje Loebovo simultanko

Sebastien Loeb (Citroën) je že na prvi letošnji dirki pometel s tekmeci. Žurnal24 main
Na uvodnem letošnjem reliju svetovnega prvenstva je svetovni prvak zadnjih štirih let Sebastien Loeb v svojem citroënu C4 prepričljivo, kar za dve minuti in pol, premagal Finca Mikka Hirvonena (Ford), tretji pa je bil Avstralec Chris Atkinson (Subaru).

To je že njegova peta zmaga v monaški kneževini, skupno pa že 37. zmaga. Strah tekmecev, da bo Sebastien Loeb po slovesu najhujšega tekmeca zadnjih let, Finca Marcusa Grönholma, še bolj osamljen na vrhu, se je vsaj na prvi dirki uresničil. "To zagotovo ne vpliva najbolje na zanimanje za ta šport," je prepričan Andrej Jereb, ki trenutno ne vidi dirkača, ki bi lahko konkuriral odličnemu Francozu. "Velika škoda je, da se je od aktivne kariere poslovil finski dirkač Marcus Grönholm, zagotovo edini, ki bi se mu lahko postavil po robu. Vendar iz ozadja že skačejo mladi, obetavni vozniki. Eden takih je Jari-Matti Latvala, ki ga vidim v prihodnje kot izjemno hitrega voznika, vendar pa ima v tem trenutku premalo izkušenj. Tu je še Mikko Hirvonen, ki pa mislim, da je že na zgornji meji potenciala, ki ga ima. Časovna luknja bo trajala vsaj še dve, če ne tri sezone," je prepričan Izolčan, ki je lani nastopil na treh dirkah za SP na Švedskem, v Grčiji in na Novi Zelandiji.


Francoz je zadnja leta tako rekoč nepremagljiv. Na poti do novega naslova ga kot kaže laho ustavi le čudež. © Action Images

 

In zakaj je Loeb toliko boljši od konkurence? Jereb odgovarja: "Zagotovo zaradi skupka vseh elementov, ki so potrebni za dosego takega rezultata. V osnovi nesporen talent. Tu so še izjemne izkušnje, ki jih ima z dolgoletnim nastopanjem na SP-jih, in ne nazadnje tudi zelo homogena ter kompaktna ekipa Citroën Sporta."

 
 

Težko rečem, da je bil Citröen na prvi dirki toliko boljši, kot je bil Loeb hitrejši.

Andrej Jereb

 
"Težko rečem, da je bil Citröen na prvi dirki toliko boljši, kot je bil Loeb hitrejši. Francoski proizvajalci so znani kot specialisti za asfalt, mislim pa, da je Ford zelo konkurenčen, na makadamu morda celo nekoliko hitrejši, vendar je bil na prvi dirki ključen vozniški faktor," pravi slovenski relivoznik, ki največjo nevarnost za Loeba ne vidi v tekmecih, pač pa: "Reli je zelo nepredvidljiv šport. Zelo nevarno je lahko pomanjkanje motivacije. Z nestrpnostjo čakam tudi na rezultat novih pravil o pnevmatikah. WRC kot ostala vozila letos ne smejo uporabljati polnil v pnevmatikah, kar pomeni, da lahko, še posebno na makadamskih podlagah, hitro pride do predrtja pnevmatike, zaradi česar je voznik hitro ob nekaj dragocenih minut in posledično pride do padca v generalni razvrstitvi."


Andrej Jereb se bo tudi letos preizkusil v konkurenci najboljših relivoznikov na svetu. © a-jereb

 
Obregnili smo se še ob slovensko udeležbo na tekmah najvišje ravni v reliju. Jereb tudi letos načrtuje paket nastopov na SP: "V kratkem bo znano, na koliko in katerih dirkah ter s katero ekipo in avtomobilom bom nastopil. Čeprav je kar nekaj kombinacij, si želim odpeljati Grčijo. Tam sem nastopil dvakrat in mi je zelo pri srcu. Izkušnje, ki sem jih pridobil, bi rad unovčil in dosegel dober rezultat."

Jereb je zadnji čas nastopal s tremi različnimi avtomobili, za volanom katerega bo sedel letos? "Včasih ne morem izbirati, vsaj tako je bilo v minuli sezoni. Sam bi si v bodoče želel bolj konstantnega nastopanja za eno znamko. Tako Subaru kot Mitsubishi pripravljata nov avtomobil. Prve dirke bodo pokazale, kateri avtomobil je hitrejši oziroma boljši," za konec pogovora pojasnjuje Jereb, ki bo svoje znanje zagotovo poskušal unovčiti tudi v slovenskem prvenstvu, ki pa je za zdaj potisnjeno še daleč v ozadje.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.