Novo ime bo stalo 25 mio. evrov na leto

Foto: EPA
Foto: EPA
Real Madrid nadaljuje s pogajanji o preimenovanju stadiona Santiago Bernabéu. Med glavne favorite sodijo podjetja Audi, Fly Emirates in Microsoft.
Oglej si celoten članek

Real Madrid želi od novega sponzorja, ki bo pustil svoj pečat v imenu stadiona Santiago Bernabéu, iztržiti 25 milijonov evrov na leto. Viri blizu kraljevega kluba razkrivajo, da se je španski velikan za znesek odločil po zgledu ostalih evropskih nogometnih velikanov, ki že imajo sklenjeno tovrstne pogodbe.

Real bo denar vložil v prenovo celotnega objekta, ki bo po napovedih predsednika Florentina Péreza stal 400 milijonov evrov. Prenova naj bi se začela ob koncu letošnje sezone.

Real najpriljubljenejši, Barça proda največ dresov

Raziskava podjetja AIMC, ki se ukvarja z analizo medijskih podjetij, je pokazala, da je Real Madrid najpriljubljenejši nogometni klub v Španiji. Kraljevi klub je prejel 23,8 odstotkov glasov, drugouvrščena Barcelona pa 18,2 odstotka. Sledijo Atlético Madrid (3,7%), Valencia (3,1%) in Athletic Bilbao (2,7%).

Čeprav ima Real več navijačev kot katerikoli drug klub na Pirenejskem polotoku, pa Barcelona proda več dresov, še razkriva omenjeno podjetje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.