Olimpijske vstopnice slabo v promet

Foto: Reuters
Foto: Reuters
Vstopnice za tekmovanja zimskih olimpijskih iger v Pyeongchangu gredo slabše v promet, kot so upali, so priznali prireditelji.
Oglej si celoten članek

Za 600.000 vstopnic, ki so bile v Južni Koreji na voljo v prvem krogu prodaje, so jih prodali le 162.000 (27 odstotkov), večje zanimanje je bilo le za slovesnost odprtja in zaprtja ter hitrostno in umetnostno drsanje.

Torej so se ljudje zanimali predvsem za športe, v katerih so uspešni azijski tekmovalci. Za Azijo manj priljubljene športe, kot sta smučarski tek in biatlon, so prireditelji v prvem krogu prodali manj kot deset odstotkov vstopnic.

"Nismo država, ki bi vstopnice takoj prodali. Korejci vstopnice kupujemo tik pred zdajci. Pred nami je še veliko promocije iger, verjamemo, da bo prodaja v drugem krogu boljša," kljub temu, da priznavajo, da Južna Koreja nima prave tradicije zimskih športov, ne izgubljajo optimizma člani organizacijskega odbora. Prvi krog prodaja vstopnic se je začel 9. februarja, točno eno let pred začetkom iger, končal pa konec aprila. Drugi krog prodaje bo septembra.

Skupno je na voljo 1,18 milijona vstopnic, 70 odstotkov jih na domačem, 30 odstotkov pa na tujem trgu. Najdražje vstopnice za lokalne kupce bodo za slavnostno odprtje in finale hokejskega turnirja, za najboljša mesta na stadionu oziroma dvorani bo treba odšteti 1300 dolarjev.

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.