Baskovski nogometni klub
Athletic iz Bilbaa je končal dolgo, več kot 110-letno tradicijo. Po kateri vse od
ustanovitve kluba na dresih ni bilo nobenega napisa pokroviteljev. V Bilbau so sklenili triletno
pogodbo z lokalno naftno družbo
Petronor. Časnika Marca poroča, da naj bi klubu na leto prinesla dva milijona
evrov. Potem ko so v katalonskem nogometnem velikanu
Barceloni pred dvema letoma končali podobno tradicijo. Resda tudi zdaj na
rdeče-modrem katalonskem dresu ni reklam, temveč logotip
Unicefa. So zdaj klonili tudi v
Baskiji. Prvič v zgodovini bodo na rdeče-bele progaste drese natisnili reklamne
napise. Nove drese bodo navijačem predstavili v torek.
Natančen pregled sicer kaže, da Athletic le ni obdržal popolnoma čistih dresov v vsej svoji
zgodovini. Leta 1994, ko je klub igral v pokalu
UEFA, so imeli nogometaši na prsih napis
Euskadi, kar v baskovskem jeziku pomeni ime njihove pokrajine. Toda tako kot pri
Barceloni napisa Unicef ne štejejo za reklamo. Nenazadnje klub letno plača skoraj dva milijona
dolarjev v dobrodelne namene. Tudi v Bilbau napisa Euskadi niso nikoli imeli za sponzorskega in
bodo tako šele v sezoni 2008/09 vstopili v reklamno obdobje. Pri Athleticu so tako poskrbeli za
konec ene tradicije, a upajo, da bodo še dolgo nadaljevali s preostalima dvema, ki sta tudi
značilni za klub. V moštvu nimajo tujcev, temveč v njem vselej igrajo samo baskovski nogometaši.
Athletic sicer osemkratni španski prvak (nazadnje leta 1984) pa je, ob velikanih Barceloni in
Realu edino moštvo, ki vse od ustanovitve španske lige leta 1928 ni nikoli izpadlo
v drugo ligo.
Prekinili 110-letno tradicijo
Baskovski nogometni klub Athletic Bilbao je po 110 letih končal tradicijo, po kateri na dresih ni bilo nobenega napisa pokroviteljev. Krivci za to so evri naftne družbe Petronor.