"Pri projektu statistike Košarkarska zveza Slovenije (KZS) že tri leta sodeluje z litovskim
podjetjem MBT, ki sicer skrbi za statistiko tudi na evropskih in svetovnih prvenstvih. Ob tem pa
skrbijo za statistiko še v številnih evropskih državah (Litva, Turčija, Nemčija …). Neprestano se
širijo po Evropi. To podjetje je zelo dojemljivo za sodobne rešitve. Tako smo na KZS že nekaj časa
razmišljali o tem, letos čez poletje pa so razvili ta program, ki se imenuje BasketVoice," nam
je o odločitvi
Košarkarske zveze Slovenije (KZS), zakaj so se odločili zagnati tako imenovani
BasketVoice, obrazložil
Matej Avanzo, vodja moške in ženske članske reprezentance, vodja projektov in
marketinga ter namestnik generalnega sekretarja.
Kakšen cilj pa ima KZS s tem, ko je zagnala brezplačno virtualno košarkarsko igro, v kateri
lahko uporabniki upravljajo vse klube prve slovenske lige?
"Naš cilj je, da bi s tem še dodatno popularizirali košarko. Narediti še večjo zgodbo iz vsega
skupaj, saj vemo, da za navijače že dolgo časa ni dovolj samo, da odidejo na tekmo. Želijo si neke
dodatne vsebine in ta računalniška igrica je ena od teh," je dejal Avanzo in nato nadaljeval:
"Gre za zelo dinamično zadevo. Multimedija, ki je zelo privlačna. Prepričan sem, da je to ena
od stvari, ki bo dvignila raven lige Telemach. S tem želimo le nadaljevati rast lige. V zadnjih
letih smo namreč močno napredovali: liga ima skupen marketing, združenje, tiskovnega predstavnika,
ki skrbi za vse stvari, podpisali smo dveletno pogodbo z nacionalko, kjer bodo tudi predvajali
oddajo Koš. Skratka, počasi postajamo prava liga. Menim pa, da bomo z licenciranjem, ki ga bomo
poskusno uvedli že v naslednji sezoni, ligo
resnično
pripeljali tja, kjer vsi pričakujemo, da je." Čeprav so na KZS igro šele dobro začeli, pa
je Avanzo povedal, da ima igra že prek 400 uporabnikov.
"Kot zanimivost naj povem, da imamo že pred začetkom promocije prek 400 uporabnikov, tako da
pričakujemo, da se bo ta številka še znatno zvišala."
Pri BasketVoice lahko poleg slovenskih uporabnikov sodelujejo tudi tujci. Najboljši pa bodo
ob koncu sezone prejeli privlačne nagrade.
"Sodelujoči bodo prejeli tudi zanimive nagrade, ki jih bosta prispevala Telemach in Spalding.
Zagotovili smo zelo privlačne nagrade, da bil zadevo čim bolje spromovirali. Nagrade so med drugim
LCD-televizor, majice, žoge, dresi, vstopnice, …"
Vodite ekipo v prvi slovenski ligi!
V torek je Košarkarska zveza Slovenije v povezavi z litovskim podjetjem MBT začela brezplačno virtualno košarkarsko igro (BasketVoice), v kateri lahko upravljate vse klube prve slovenske lige.