Šport > Košarka
7 ogledov

Vodite ekipo v prvi slovenski ligi!

Logo BasketVoice Žurnal24 main
V torek je Košarkarska zveza Slovenije v povezavi z litovskim podjetjem MBT začela brezplačno virtualno košarkarsko igro (BasketVoice), v kateri lahko upravljate vse klube prve slovenske lige.
"Pri projektu statistike Košarkarska zveza Slovenije (KZS) že tri leta sodeluje z litovskim podjetjem MBT, ki sicer skrbi za statistiko tudi na evropskih in svetovnih prvenstvih. Ob tem pa skrbijo za statistiko še v številnih evropskih državah (Litva, Turčija, Nemčija …). Neprestano se širijo po Evropi. To podjetje je zelo dojemljivo za sodobne rešitve. Tako smo na KZS že nekaj časa razmišljali o tem, letos čez poletje pa so razvili ta program, ki se imenuje BasketVoice," nam je o odločitvi Košarkarske zveze Slovenije (KZS), zakaj so se odločili zagnati tako imenovani BasketVoice, obrazložil Matej Avanzo, vodja moške in ženske članske reprezentance, vodja projektov in marketinga ter namestnik generalnega sekretarja.

Kakšen cilj pa ima KZS s tem, ko je zagnala brezplačno virtualno košarkarsko igro, v kateri lahko uporabniki upravljajo vse klube prve slovenske lige? "Naš cilj je, da bi s tem še dodatno popularizirali košarko. Narediti še večjo zgodbo iz vsega skupaj, saj vemo, da za navijače že dolgo časa ni dovolj samo, da odidejo na tekmo. Želijo si neke dodatne vsebine in ta računalniška igrica je ena od teh," je dejal Avanzo in nato nadaljeval: "Gre za zelo dinamično zadevo. Multimedija, ki je zelo privlačna. Prepričan sem, da je to ena od stvari, ki bo dvignila raven lige Telemach. S tem želimo le nadaljevati rast lige. V zadnjih letih smo namreč močno napredovali: liga ima skupen marketing, združenje, tiskovnega predstavnika, ki skrbi za vse stvari, podpisali smo dveletno pogodbo z nacionalko, kjer bodo tudi predvajali oddajo Koš. Skratka, počasi postajamo prava liga. Menim pa, da bomo z licenciranjem, ki ga bomo poskusno uvedli že v naslednji sezoni, ligo resnično pripeljali tja, kjer vsi pričakujemo, da je." Čeprav so na KZS igro šele dobro začeli, pa je Avanzo povedal, da ima igra že prek 400 uporabnikov. "Kot zanimivost naj povem, da imamo že pred začetkom promocije prek 400 uporabnikov, tako da pričakujemo, da se bo ta številka še znatno zvišala."

Pri BasketVoice lahko poleg slovenskih uporabnikov sodelujejo tudi tujci. Najboljši pa bodo ob koncu sezone prejeli privlačne nagrade. "Sodelujoči bodo prejeli tudi zanimive nagrade, ki jih bosta prispevala Telemach in Spalding. Zagotovili smo zelo privlačne nagrade, da bil zadevo čim bolje spromovirali. Nagrade so med drugim LCD-televizor, majice, žoge, dresi, vstopnice, …"
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.