V torek je Košarkarska zveza Slovenije v povezavi z litovskim podjetjem MBT začela brezplačno virtualno košarkarsko igro (BasketVoice), v kateri lahko upravljate vse klube prve slovenske lige.
Kakšen cilj pa ima KZS s tem, ko je zagnala brezplačno virtualno košarkarsko igro, v kateri lahko uporabniki upravljajo vse klube prve slovenske lige? "Naš cilj je, da bi s tem še dodatno popularizirali košarko. Narediti še večjo zgodbo iz vsega skupaj, saj vemo, da za navijače že dolgo časa ni dovolj samo, da odidejo na tekmo. Želijo si neke dodatne vsebine in ta računalniška igrica je ena od teh," je dejal Avanzo in nato nadaljeval: "Gre za zelo dinamično zadevo. Multimedija, ki je zelo privlačna. Prepričan sem, da je to ena od stvari, ki bo dvignila raven lige Telemach. S tem želimo le nadaljevati rast lige. V zadnjih letih smo namreč močno napredovali: liga ima skupen marketing, združenje, tiskovnega predstavnika, ki skrbi za vse stvari, podpisali smo dveletno pogodbo z nacionalko, kjer bodo tudi predvajali oddajo Koš. Skratka, počasi postajamo prava liga. Menim pa, da bomo z licenciranjem, ki ga bomo poskusno uvedli že v naslednji sezoni, ligo resnično pripeljali tja, kjer vsi pričakujemo, da je." Čeprav so na KZS igro šele dobro začeli, pa je Avanzo povedal, da ima igra že prek 400 uporabnikov. "Kot zanimivost naj povem, da imamo že pred začetkom promocije prek 400 uporabnikov, tako da pričakujemo, da se bo ta številka še znatno zvišala."
Pri BasketVoice lahko poleg slovenskih uporabnikov sodelujejo tudi tujci. Najboljši pa bodo ob koncu sezone prejeli privlačne nagrade. "Sodelujoči bodo prejeli tudi zanimive nagrade, ki jih bosta prispevala Telemach in Spalding. Zagotovili smo zelo privlačne nagrade, da bil zadevo čim bolje spromovirali. Nagrade so med drugim LCD-televizor, majice, žoge, dresi, vstopnice, …"