Hrvaška ima nov turistični slogan

Foto: Reuters
Foto: Reuters
Turiste bodo poskušali po novem privabiti s sloganom "Croatia Full of Life", kar pomeni Hrvaška, polna življenja.
Oglej si celoten članek

Zamenjal bo slogan Mediteran, kakršen je včasih bil, ki je turiste privabljal od leta 2001, v 90-ih letih pa so Hrvaško oglaševali kot Majhno država za velik dopust. 

Novi slogan je ideja konzorcija agencij BBDO iz Hrvaške, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španije. Izbrali so ga zaradi enostavnosti, fleksibilnosti ter originalnosti. 

Edini na svetu z življenjem

"Ključne besede life oziroma življenje nima v sloganu nobena turistična država,“ je dejal minister za turizem Darko Lorencin.

Foto: Žurnal24 Slogan I feel Slovenia bo urad za komuniciranje znova začel bolj dejavno tržiti.

Izbiri slogana sledi izdelava loga ter promocijskega ter marketinškega materiala ter oglaševalske kampanje za naslednih pet do deset let. 

Portal poslovni.hr navaja, da turistične države slogan menjajo na tri do pet let, medtem ko so imeli Hrvati isti slogan petnajst let. 

V Sloveniiji slogan I feel Slovenia uporabljamo od leta 2007. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.