Zamenjal bo slogan Mediteran, kakršen je včasih bil, ki je turiste privabljal od leta 2001, v 90-ih letih pa so Hrvaško oglaševali kot Majhno država za velik dopust.
Novi slogan je ideja konzorcija agencij BBDO iz Hrvaške, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španije. Izbrali so ga zaradi enostavnosti, fleksibilnosti ter originalnosti.
Edini na svetu z življenjem
"Ključne besede life oziroma življenje nima v sloganu nobena turistična država,“ je dejal minister za turizem Darko Lorencin.
Izbiri slogana sledi izdelava loga ter promocijskega ter marketinškega materiala ter oglaševalske kampanje za naslednih pet do deset let.
Portal poslovni.hr navaja, da turistične države slogan menjajo na tri do pet let, medtem ko so imeli Hrvati isti slogan petnajst let.
V Sloveniiji slogan I feel Slovenia uporabljamo od leta 2007.
sej je še mrskera druga država polna življenja. krneki.