Nad krizo z izdelki v manjši embalaži

Foto: EPA
Foto: EPA
Britansko-nizozemski proizvajalec potrošnih izdelkov Unilever bo v državah, ki jih je finančna kriza najbolj prizadela, lansiral izdelke, zapakirane v ugodnejšo manjšo embalažo.
Oglej si celoten članek

"Če Španec pri vsakem nakupu povprečno porabi 17 evrov, potem mu ne morem prodati pralnega praška za polovico te vsote," je odločitev Unileverja pojasnil direktor za Evropo Jan Zijderveld.

Kot trdi, se je ta praksa v azijskih državah že uveljavila. "V Indoneziji prodajajo majhne šampone za lase za dva do tri cente in kljub temu dobro služijo," je za Financial Times Deutschland povedal Zijderveld. "Vemo, kako to gre, a smo se tega v Evropi v letih pred krizo odvadili."

Majhne embalaže že na trgu

Čeprav je do zdaj veljalo, da so majhne embalaže praviloma dražje, je Unilever v nekaterih evropskih državah na trg že poslal izdelke v manjših količinah, ki so kljub temu ugodni. V Španiji tako prodajajo pralni prašek, ki zadošča za pet pranj, v Grčiji pa v manjših količinah prodajajo pire krompir in majonezo.

Unilever, ki je znan po izdelkih Knorr, margarini Rama, pralnem prašku Coral in številnih drugih izdelkih, je lani samo v zahodni Evropi ustvaril za 12,3 milijarde evrov prihodkov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.