Svet
7 ogledov

Nad krizo z izdelki v manjši embalaži

Unilever EPA
Britansko-nizozemski proizvajalec potrošnih izdelkov Unilever bo v državah, ki jih je finančna kriza najbolj prizadela, lansiral izdelke, zapakirane v ugodnejšo manjšo embalažo.

"Če Španec pri vsakem nakupu povprečno porabi 17 evrov, potem mu ne morem prodati pralnega praška za polovico te vsote," je odločitev Unileverja pojasnil direktor za Evropo Jan Zijderveld.

Kot trdi, se je ta praksa v azijskih državah že uveljavila. "V Indoneziji prodajajo majhne šampone za lase za dva do tri cente in kljub temu dobro služijo," je za Financial Times Deutschland povedal Zijderveld. "Vemo, kako to gre, a smo se tega v Evropi v letih pred krizo odvadili."

Majhne embalaže že na trgu

Čeprav je do zdaj veljalo, da so majhne embalaže praviloma dražje, je Unilever v nekaterih evropskih državah na trg že poslal izdelke v manjših količinah, ki so kljub temu ugodni. V Španiji tako prodajajo pralni prašek, ki zadošča za pet pranj, v Grčiji pa v manjših količinah prodajajo pire krompir in majonezo.

Unilever, ki je znan po izdelkih Knorr, margarini Rama, pralnem prašku Coral in številnih drugih izdelkih, je lani samo v zahodni Evropi ustvaril za 12,3 milijarde evrov prihodkov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.