Opravičilo, ki ga ne bo nikoli pozabil

Foto: osebni arhiv Billa Bennetta
Foto: osebni arhiv Billa Bennetta
Britanec Bill Bennett ima za seboj zabavno izkušnjo: medtem ko številni trgovci na pritožbe kupcev odgovorijo na precej uraden način ali pa jih kar ignorirajo, je sam dobil darilni kupon in – risbo z dinozavrom.
Oglej si celoten članek

To ni ravno običajen način komunikacije z razjarjenim kupcem, ki je imel pravkar negativno izkušnjo. Bill Bennett je namreč v trgovini Marks and Spencer kupil sendvič in namesto 1,9 funta so mu zaračunali 3 funte. Na to se je pritožil in dobil odgovor, da mu bodo poslali darilni bon.

Foto: Osebni arhiv Bill s svojo izvoljenko. Ker tega nekaj tednov kasneje še vedno niso poslali, jim je znova pisal in bolj za šalo kot zares prosil vsaj za "na roko narisano sliko smejočega se dinozavra".

Priznava, da je pričakoval, da bo njegova prošnja preprosto prezrta. A na oddelku, kjer se ukvarjajo s pritožbami kupcev, je naletel na nekoga, ki deli njegov smisel za humor.

Steve Jones mu je poslal 5 funtov vreden bon, poleg tega pa še skico, ki jo z Billovim dovoljenjem objavljamo – in pripis: "Na žalost umetnost ni bila nikoli moja močna točka, ampak upam, da boste risbo cenili." Bill zdaj pravi, da sta ga navdušila tako risba kot odnos zaposlenih v podjetju.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.