Sodišče proti čudežnim kremam

Foto: Žurnal24 Twiggy v oglasu ... (Foto: Procter&Gamble)
Britansko sodišče je morda začelo revolucijo v kozmetični industriji, ko je razsodilo, da je oglas za kremo proti staranju zavajajoč, saj je bila modna ikona Twiggy v njem retuširana.
Oglej si celoten članek

Foto: Žurnal24

 

"Mlade oči niso nikoli iz mode. Olay Definity krema zmanjša gube in odpravi podočnjake. Da bodo oči videti mlade." Tako se je glasil oglas za kremo Olay proizvajalca Procter&Gamble. Na fotografiji pa je bila sijoča modna ikona Twiggy, ki je stara 60 let.

A več kot sedemsto žensk se je pritožilo britanski zvezi za zaščito potrošnikov, da fotografija Twiggy iz oglasa ne ustreza njenim fotografijam "s ceste“. Ob tem so opozorile, da oglasi z retuširanimi modeli, ki dajejo vtis popolnosti, dokazano vplivajo na ženske in povzročajo celo depresijo, saj je navadna ženska daleč od retuširane.

Britansko sodišče je po poročanju britanskih medijev odločilo: "Retuširanje, zlasti okrog oči, lahko zavaja kupce o učinkih izdelka."

Procter&Gamble je priznal, da je fotografijo res "malce“ retuširal, zato jo bodo nadomestili z neretuširano.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.