Svet
7 ogledov

Sodišče proti čudežnim kremam

Twiggy v oglasu ... (Foto: Procter&Gamble) Žurnal24 main
Britansko sodišče je morda začelo revolucijo v kozmetični industriji, ko je razsodilo, da je oglas za kremo proti staranju zavajajoč, saj je bila modna ikona Twiggy v njem retuširana.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

"Mlade oči niso nikoli iz mode. Olay Definity krema zmanjša gube in odpravi podočnjake. Da bodo oči videti mlade."
Tako se je glasil oglas za kremo Olay proizvajalca Procter&Gamble. Na fotografiji pa je bila sijoča modna ikona Twiggy, ki je stara 60 let.

A več kot sedemsto žensk se je pritožilo britanski zvezi za zaščito potrošnikov, da fotografija Twiggy iz oglasa ne ustreza njenim fotografijam "s ceste“. Ob tem so opozorile, da oglasi z retuširanimi modeli, ki dajejo vtis popolnosti, dokazano vplivajo na ženske in povzročajo celo depresijo, saj je navadna ženska daleč od retuširane.

Britansko sodišče je po poročanju britanskih medijev odločilo: "Retuširanje, zlasti okrog oči, lahko zavaja kupce o učinkih izdelka."

Procter&Gamble je priznal, da je fotografijo res "malce“ retuširal, zato jo bodo nadomestili z neretuširano.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.