Bo to letošnji zmagovalec za božični oglas?

Foto: Youtube
Foto: Youtube
Lansko leto smo se smejali mučku Mogu, letos se bomo psu Busterju.
Oglej si celoten članek

Trgovec John Lewis je že leta znan po svojih božičnih oglasih. Lani ga je sicer premagala Britanska veriga supermarketov Sainsbury’s, ki je posnela prikupen oglas o mucku Mogu. Oglas je imel lani v soboto po božiču na You tubu skoraj 28 milijonov ogledov.

Preberite še:

- Razglasili so ga za najboljši božični oglas

Letos pa je tudi John Lewis v svoj oglas uspešno vključil žival - psa pasme nemški bokser - Busterja. V oglasu pridni očka sestavlja trampolin za hčerkico, ki pa se izkaže kot popolno darilo za psa. Oglas je imel na You tube že dan po objavi več kot šest milijonov ogledov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.