Virtualni vplivneži: Pravi družbeni pojav

Foto: Renault
Foto: Renault
Težko se jim izognemo. Vplivneži so vsepovsod: Instagram, Twitter, Facebook, Snapchat, YouTube itd..
Oglej si celoten članek

Blagovne znamke jih obožujejo zaradi njihove sposobnosti, da prepričajo desetine tisočev sledilcev. Toda od lani jim konkurirajo nove zvezde, ki jim je ime Lil Miquela, Shudu Gram, Ronnie Blawko in Noonoouri. To so novodobni virtualni vplivneži, ki so v zelo kratkem času postali super-zvezde družbenih medijev.

Vsekakor pa to ni nov pojav. Leta 2013 je Marc Jacobs oblikoval odrska oblačila za svetovno turnejo japonske virtualne hologramske pop pevke Hatsune Miku. Nicolas Ghesquière, kreativni direktor modne hiše Louis Vuitton, je za obraz oglaševalske kampanje Series 4 za kolekcijo pomlad-poletje 2016 izbral Lightning, virtualni lik iz video igrice Final Fantasy. V zadnjih dveh letih pa se je vpliv in pomen teh v celoti računalniško izdelanih bitij še povečal. In blagovne znamke, zaenkrat sicer samo na modnem in lepotnem področju, se vse pogosteje poslužujejo njihovega talenta za doseganje večtisočglavega ciljnega trga.

Foto: Renault Vplivneži

 

Najslavnejši lik, Lil Miquela, se je prvič pojavil konec aprila 2016. Je španske, brazilske in ameriške narodnosti ter ima 1,5 milijona sledilcev na Instagramu. Med zadnjim Tednom mode je na dan modne revije jesen zima 2018-2019 upravljala Pradin Instagram račun. Februarja 2018 je ta vplivnica družbenih medijev postala tudi obraz umetnice ličenja Pat McGrath, s čimer se je podala na pot, ki so jo pred njo prehodile Naomi Campbell, Hailey Baldwin in Slick Woods.

 

Foto: Renault Vplivneži

 

Shudu, afriški top model, ki jo je aprila 2017 ustvaril londonski modni fotograf Cameron James Wilson, ima več kot 151.000 sledilcev na Instagramu ter sodeluje s Prado, Fenty (lepotna znamka pevke Rihanne) in Chanelom. Lani avgusta jo je kreativni direktor modne hiše Pierre Balmain, Olivier Rousteing, uporabil kot del svoje nove “Balmain Army”, skupaj z Margot in Zhi, avatarjema, ki ju je ustvaril posebej za to priložnost.

Foto: Renault Vplivneži

 

Noonoouri je nemški top model, ustvarjen februarja 2018, ki ima že 182.000 sledilcev. Sodeluje s svojimi najljubšimi modnimi kreatorji, kot so Jacquemus, Gucci, Versace in Buccellati. Med modno revijo za leto 2019 v Grandes Écuries v Chantillyu 25. maja 2018 je upravljala Instagram račun modne hiše Dior. Dior jo je pravkar zaposlil tudi kot promotorko svojega novega rdečila za ustnice Rouge Dior Ultra Rouge.

 

 

Med drugimi virtualnimi vplivneži sta tudi Bermuda s 119.000 sledilci in Ronnie Blawko (edini moški v skupini) s 134.000 sledilci.

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.