• Pet 17 do 31 °C
  • Sob 20 do 29 °C
  • Ned 19 do 25 °C
več na vreme.net

Izziv v varčnosti

0 komentarjev

V toyoto C-HR se je usedel zaradi poti, ne cilja

Vožnjo jemlje po principu “važna je pot, ne cilj.” Hibridni toyota C-HR je bil zato tekmovalcu Igorju Vugi pisan na kožo.

A. L. / Ljubljana

 

Igor Vuga je v toyoti C-HR zelo užival. (Foto: Andrej Leban)

Naslednji med tekmovalci v Toyotinem izzivu za najnižjo doseženo porabo s križancem C-HR je bil Igor Vuga. Z avtomobili je posredno zelo povezan in pozna marsikatero njihovo skrivnost, saj je zaposlen pri enem največjih trgovcev z rezervnimi deli pri nas. Zasebno pravi, da na avte gleda predvsem z racionalne plati, da mu izpolnijo njegove vsakodnevne potrebe, a to ne pomeni, da se pri “plehu” ne zagreje za kaj bolj čustvenega.

In C-HR ga je dobro pogrel. “To ni toyota”, je dejal v smehu, ko je komentiral dinamično izklesano postavo križanca. Bo že vedel, saj ima eno doma. Zelo všeč mu je bil zunanji videz avta, zelo pozitivno so ga presenetile dinamične sposobnosti podvozja. “Prav sledi ovinku”.

S hibridno tehnologijo se je sicer že srečal, saj je imel za krajši čas priliko voziti hibridnega RAV-a. C-HR mu je bil všeč zaradi principa vožnje, ki voznika umirja in ki je precej manj hrupen kot pri dizlu, kakršnega vozi tudi sam. “Je pa treba malce drugače voziti, rekel bi, da bolj z glavo. Treba je pospešiti, nato pa držati hitrost. Pri dizlu je nekoliko drugače, tam motor vedno vleče.”

Pričakoval je, da bo brezstopenjski menjalnik motor silil v bolj glasne vrtljaje, a je opazil, da v kompaktnem križancu naveza med bencinskim motorjem in menjalnikom zelo dobro in udobno deluje. Hitro je v svojo vožnjo znal vključiti tudi električni pogon, ko je avto pri manjši obremenitvi izklapljal bencinski motor.

Vmes je kar veliko govoril. Pravi, da uživa v vožnjah, pri katerih lahko klepeta o marsičem. Najraje to počne s svojo ženo, ko izven avtocest odkrivata skrite kotičke Slovenije ali njene okolice. Pri tem si privoščita marsikateri postanek. Tako, zaradi užitka.

PREBERITE ŠE: 

Na koncu testnega kroga s toyoto C-HR ga je presenetila poraba pri hibridnem pogonu, pa čeprav Igor ni pretiraval s kakšno peresno nogico. O tem priča tudi čas, saj je na cilj prišel kot eden najhitrejših tekmovalcev doslej.

Toyoti C-HR tudi znotraj ne zmanjka oblikovalskih idej, vsi tekmovalci hvalijo občutek za volanom in enostavnost uporabe.  
“O da, si predstavljam,” je dejal za konec na vprašanje, ali bi lahko bil C-HR njegov naslednji avto. Še prej pa bo isto traso prevozil s svojo dizelsko toyoto, saj ga zelo zanima, ali bo sposoben ponoviti odličen rezultat v porabi. 

Kakšna je bila? Naj ostane skrivnost, saj ste bralci povabljeni, da ugibate najnižjo doseženo porabo naših osmih tekmovalcev. Enemu od tistih, ki bo pravilno uganil, bo Toyota za en vikend odstopila svoj prvi hibridni križanec C-HR, še enemu, ki bo pravilno napovedal rezultat, pa bo MOL Slovenija podaril vrednostni bon z dobroimetjem v višini 40 evrov, ki ga lahko unovčite na njihovih bencinskih črpalkah.

dezurni@zurnal24.si

 

Vsebine, ki bi vas morda zanimale

Komentarjev (0)

Za oddajo komentarja morate biti prijavljeni!

Morda vas še zanima