Audi Slovencem predstavil avto, ki vas opazi na razdalji 600 metrov

Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7
Audi izgleda kot prava raketa smo zapisali ob razkritju, ko ga sploh še nismo videli v živo. Zdaj so ga predstavili v Sloveniji.
Oglej si celoten članek

Audi je tudi v Sloveniji predstavil drugo generacijo modela A7 sportback, ki je zdaj čistokrvni GT – gran turismo. Pri Audiju pravijo, da gre za večfunkcijsko vozilo, saj ima uporabnih pet vrat kot karavan in 530-litrski prtljažnik, pelje se kot limuzina in ima obliko kupeja, ki s strmo padajočo strešno linijo in širokim zadkom močno spominja na prvi velik Audijev coupe S, ki so ga leta 1969 pokazali na avtomobilskem salonu v Frankfuru.

Na slovenskih cestah Audi A8: Na slovenske ceste zavil avto, zaradi katerega bodo spreminjali zakonodajo

Novi audi A7 sportback, prva generacija je bila z 200 tisoč prodanimi primerki v svetu, v Sloveniji so jih prodali 120, zgodba o uspehu, ostaja na zunaj dimenzijsko povsem enak, a ima za dva centimetra daljšo medosno razdaljo, kar prinaša več prostora na zadnji klopi, tako za noge kot glavo. 

Foto: Saša Despot Audi A7

Največja posebnost v primerjavi s tehnično skoraj identično limuzino A8 najnovejše generacije, je oblika – dizajn. A7 je v primerjavi z A8 bolj dinamičen, športen in kaže nove oblikovalske prijeme znamke, kot so žarometi, ki ponoči z led diodami razkrivajo „binarni zapis“ spredaj ter zadaj in kažejo na tehnološko dovršenost avtomobila. Laserski žarometi v temi nad hitrostjo 70 km/h razkrivajo vse, kar se dogaja 600 metrov pred vozilom. Maska motorja je še nižja in širša, posebnost vozila so zadnji led žarometi, ki se raztezajo čez celoten zadek in nove, velike površine ter ostre linije na boku, ki jih bodo deležni prihajajoči modeli. Platišča merijo od 18- pa kar do 22-palcev. Kot v prvi generaciji na zadku ostaja aktivni spojler, ki se v korist večje stabilnosti samodejno dvigne nad hitrostmi 120 km/h.

Foto: Saša Despot Audi A7

Povsem novi A6 Novi audi A6 zahteva tron zase

Zunanji dizajn je torej bolj mišičast, potovalna kabina pa zelo prečiščena stikal in gumbov ter popolnjena z vsemi možnimi naprednimi tehnologijami, vključno s funkcijo parkiranja na daljavo z daljinskim upravljalcem oziroma pametnem telefonu in 48-voltno tehnologijo, ki omogoča prenos večjih količin energije, s katerimi so dosegli večjo športnost, učinkovitost in udobje v vozilu.

Tehnično gledano je skoraj enak zastavonoši A8, le da ima A7 v osvnovni opremi manjši osrednji zaslon, digitalni merilniki v HD kakovosti pa so obrnjeni nekoliko bolj proti vozniku, kar kaže na to, da je narejen za voznika, mesto lastnika v A8 pa je na fotelju desno zadaj. 

Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7

Avto Nekateri audiji imajo težave s hlajenjem

Notranjost že na oko deluje bolj prestižno in komfortno. Na 10,1-palčnem zaslonu se prikazujejo podatki večpredstavnostnega sistema, na spodnjem 8,6-palčnem zaslonu pa upravljamo s funkcijami klimatskega sistema, funkcijami za udobje ...

Vanj so vgradili kar 39 asistenčnih sistemom, z deželno opremo, torej serijsko v vseh Audijevih sedmicah v Sloveniji pa med drugim prihaja aktivni radarski tempomat, asistenca za obvoz ovire, opozorilo na menjavanje voznega pasu ...

Foto: Saša Despot Audi A7 Foto: Saša Despot Audi A7

Avto Audi A6 avant - visoka tehnologija v lepi družinski podobi

V začetku bo A7 na voljo s 3,0-litrskim V6 bencinskim prisilno polnjenim motorjem z 250 kilovatov moči (340 KM) in 500 Nm navora in quattro štirikolesnim pogonom, spojen pa je z dvosklopčnim sedemstopenjskim S tronic samodejnim menjalnikom. Cene se začnejo od 84.900 evrov dalje.

Na dizelski strani je šestvaljni trilitrski prisilno polnjeni motor z močjo 210 kilovatov (286 KM) in navorom 620 Nm, moč pa se na vsa štiri kolesa prenaša s pomočjo 8-stopenjskega tiptronic menjalnika. Začetna cena je 81.550 evrov.

Kasneje prihaja še priključni hibrid, pa športi različici S7 in RS7 ter tudi druge motorne različice.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.