Avto
2618 ogledov

Audi Slovencem predstavil avto, ki vas opazi na razdalji 600 metrov

Audi A7
1/15
Saša Despot
Audi izgleda kot prava raketa smo zapisali ob razkritju, ko ga sploh še nismo videli v živo. Zdaj so ga predstavili v Sloveniji.

Audi je tudi v Sloveniji predstavil drugo generacijo modela A7 sportback, ki je zdaj čistokrvni GT – gran turismo. Pri Audiju pravijo, da gre za večfunkcijsko vozilo, saj ima uporabnih pet vrat kot karavan in 530-litrski prtljažnik, pelje se kot limuzina in ima obliko kupeja, ki s strmo padajočo strešno linijo in širokim zadkom močno spominja na prvi velik Audijev coupe S, ki so ga leta 1969 pokazali na avtomobilskem salonu v Frankfuru.

Audi A8 Na slovenskih cestah Avto Audi A8: Na slovenske ceste zavil avto, zaradi katerega bodo spreminjali zakonodajo

Novi audi A7 sportback, prva generacija je bila z 200 tisoč prodanimi primerki v svetu, v Sloveniji so jih prodali 120, zgodba o uspehu, ostaja na zunaj dimenzijsko povsem enak, a ima za dva centimetra daljšo medosno razdaljo, kar prinaša več prostora na zadnji klopi, tako za noge kot glavo. 

Audi A7 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Največja posebnost v primerjavi s tehnično skoraj identično limuzino A8 najnovejše generacije, je oblika – dizajn. A7 je v primerjavi z A8 bolj dinamičen, športen in kaže nove oblikovalske prijeme znamke, kot so žarometi, ki ponoči z led diodami razkrivajo „binarni zapis“ spredaj ter zadaj in kažejo na tehnološko dovršenost avtomobila. Laserski žarometi v temi nad hitrostjo 70 km/h razkrivajo vse, kar se dogaja 600 metrov pred vozilom. Maska motorja je še nižja in širša, posebnost vozila so zadnji led žarometi, ki se raztezajo čez celoten zadek in nove, velike površine ter ostre linije na boku, ki jih bodo deležni prihajajoči modeli. Platišča merijo od 18- pa kar do 22-palcev. Kot v prvi generaciji na zadku ostaja aktivni spojler, ki se v korist večje stabilnosti samodejno dvigne nad hitrostmi 120 km/h.

Audi A7 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Audi A6 Povsem novi A6 Avto Novi audi A6 zahteva tron zase

Zunanji dizajn je torej bolj mišičast, potovalna kabina pa zelo prečiščena stikal in gumbov ter popolnjena z vsemi možnimi naprednimi tehnologijami, vključno s funkcijo parkiranja na daljavo z daljinskim upravljalcem oziroma pametnem telefonu in 48-voltno tehnologijo, ki omogoča prenos večjih količin energije, s katerimi so dosegli večjo športnost, učinkovitost in udobje v vozilu.

Tehnično gledano je skoraj enak zastavonoši A8, le da ima A7 v osvnovni opremi manjši osrednji zaslon, digitalni merilniki v HD kakovosti pa so obrnjeni nekoliko bolj proti vozniku, kar kaže na to, da je narejen za voznika, mesto lastnika v A8 pa je na fotelju desno zadaj. 

Audi A7 | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Audi A7 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Audi A4 avant Avto Nekateri audiji imajo težave s hlajenjem

Notranjost že na oko deluje bolj prestižno in komfortno. Na 10,1-palčnem zaslonu se prikazujejo podatki večpredstavnostnega sistema, na spodnjem 8,6-palčnem zaslonu pa upravljamo s funkcijami klimatskega sistema, funkcijami za udobje ...

Vanj so vgradili kar 39 asistenčnih sistemom, z deželno opremo, torej serijsko v vseh Audijevih sedmicah v Sloveniji pa med drugim prihaja aktivni radarski tempomat, asistenca za obvoz ovire, opozorilo na menjavanje voznega pasu ...

Audi A7 | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Audi A7 | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Audi A6 avant Avto Audi A6 avant - visoka tehnologija v lepi družinski podobi

V začetku bo A7 na voljo s 3,0-litrskim V6 bencinskim prisilno polnjenim motorjem z 250 kilovatov moči (340 KM) in 500 Nm navora in quattro štirikolesnim pogonom, spojen pa je z dvosklopčnim sedemstopenjskim S tronic samodejnim menjalnikom. Cene se začnejo od 84.900 evrov dalje.

Na dizelski strani je šestvaljni trilitrski prisilno polnjeni motor z močjo 210 kilovatov (286 KM) in navorom 620 Nm, moč pa se na vsa štiri kolesa prenaša s pomočjo 8-stopenjskega tiptronic menjalnika. Začetna cena je 81.550 evrov.

Kasneje prihaja še priključni hibrid, pa športi različici S7 in RS7 ter tudi druge motorne različice.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.