Audi, ki so ga ustvarili 20-letniki za 20-letnike

Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback
Audi je v Slovenijo pripeljal drugo generacijo svojega najmanjšega in najcenejšega modela.
Oglej si celoten članek

A1 je avtomobil s katerim je Audi pred osmimi leti zapeljal vštric z Minijevimi kultnimi modeli. V tem času so v Sloveniji registrirali okoli 1500 vozil. To je avto, s katerim so želeli k znamki privabiti mlajšo populacijo voznikov in voznic, ki imajo nekaj več pod palcem.

Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback

Nič drugače ni z drugo generacjo audija A1 sportback, ki pa ni več na voljo v kombiaciji s trei vrati, ampak le v bolj praktični izvedbi s petimi vrati. A1 je nekolio zrasel v dolžino, saj so se zunanji dolžinski gabariti povečali za 5,6 centimetra (zdaj je že zrasel preko meje štirih metrov), medosje pa za 4,3 centimetra, medtem, ko je širina ostala enaka, nekaj več prostora pa je tudi za glavo. Bolj pomemben podatek od naštetih je, da je v kabini več prostora za kolena in glave potnikov, znaten prirastek volumna pa je doživel prtljažnik, ki ima zdaj prostornino 335 litrov (+ 65 litrov), s podiranjem sedežev pa volumen zraste na 1090 litrov. Pri prtljažniku gre še izpostaviti, da se lahko polica spusti nižje in tvori predelno steno, katero fizično ločimo prtljago ali pa jo skrijemo.

Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback

Avto Audi pokazal, kako delujejo virtualna ogledala na novem modelu

Pri Audiju so izpostavili, da so se oblikovanja in razvoja avtomobila lotili z mislijo na mlade voznike, zto je novi glavni oblikovalec pri Audiju Lichte okoli sebe zbral ekipo mladih oblikovalcev starih okoli 20 let, da oblikujejo vozilo, ki ga bodo kupovali 20 letniki. Dizajn prinaša kar nekaj svežine, pri znamki pravijo, da so se nekoliko zgledovali po originalnem modelu quattro, pri tem pa mislili na za audijeve nove modele znamenite tri zračne reže na začetku pokrova motorja in "quattro ramena" pri oblikovanju odbijačev. Platišča lahko merijo od 15 do 18 palcev, lahko so različnih barv, na sploh je možnih veliko kombinacij, kot je kontarstna streha, pa tudi v notranjosti se lahko zračniki in drugi elementi ujemajo z barvo karoserije.

Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback

Avto Audi izbira nov logotip

V neposredno bitko z minijem se A1 podaja tudi z bogato serijsko in opcijsko opremo. Standarden je tako 10,25-palčni digitalni zaslon pred voznikom, razen vstopnih modelov (ki pa jih pri nas niti ne ponujajo) pa imajo vsi A1 na sredini 8,8- ali 10,1-palčni zaslon. Iz audija A8 si je sposodil ogromno naprednih pomagal, recimo prepoznavo pisave, naprednega glasovnega asistenta, radarski tempomat ali internet. Še pri izbiri premijskega zvoka obstaja možnost dvojne izbire. Avto poleg pešcev prepoznava tudi kolesarje. Kako star je bil že prvi A1, dokazuje podatek, da bo šele sedaj mogoče pri novincu dobiti tudi vzvratno kamero, zna pa tudi sam bočno in prečno parkirati. 

Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback

E-tron GT Audi e-tron GT je športna limuzina jutrišnjega dne

Vseeno je nekaj razlike v primerjavi z najnovejimi večjim imodeli znamke, saj v A1 sportbacku ostaja klasična klimatska naprava z okroglimi stikali, zato je na sredinski konzoli le en in ne dva zaslona na dotik.

Motorji so na voljo v razponu moči od 70 kW (90 KM) do 147 kW (200 KM) v različici 40 TFSI. Vstopni motor 25 TFSI s 70 kilovatov moči (95 KM), od katerega uvoznik pri nas tudi največ pričakuje, bodo začeli v vozil vgrajevati s februarsko proizvodnjo, medtem, ko najzmogljivejši 40 TFSI v Sloveniji še ni na voljo. Vsi motorji, razen 40 TFSI so standardno opremljeni z ročnim menjalnikom, 25 TFSI s petstopenjskim, ostali s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri vseh pa je na voljo tudi S tronic samodejni menjalnik.

Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback

Avto BMW Audiju speljal zvezdnika

Poleg osnovnega ppodvozja je možno izbrati tudi športno podvozje z nastavljivimi blažilniki.

Cene za model 25 TFSI z opremo advance (digitalni prikazovalniki, 16-palčna lahka platišča, trikraki športni volan, zunanje posebnosti, ...) se začnejo pri 19.990 evrih, za 30 TFSI (85 kW/116 KM) je treba odšteti vsaj 21.470 evrov, za 35 TFSi (110 kW/150 KM) pa najmanj 23.900 evrov.

Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback Foto: Saša Despot Audi A1 Sportback

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.