Audijev koncept C uteleša novo oblikovalsko filozofijo proizvajalca. Namenjen je predstavitvi novega začetka za podjetje. Zato je Audi za to predstavitev izbral prav severnoitalijansko metropolo. Konceptno vozilo koncept C predstavlja novo oblikovalsko filozofijo. Je načrt za prihodnost.
Koncept C je popolnoma električni dvosedežni športni avtomobil. Pri Audiju so ga označili za radikalno spremembo in o obliki zapisali: "Na sprednjem delu vozila je v središču pozornosti navpični okvir, iz njega pa se razvija struktura celotnega vozila. S pokončno obliko, ki se zgleduje po modelu Auto Union Type C (1936) in tretji generaciji Audija A6 (2004), navpično postavljeni okvir simbolizira močno prepoznavnost in identiteto. Kot progresivna interpretacija Audijeve zgodovine nadgrajuje znamko s štirimi krogi in vključuje tehnologije prihodnosti. Močna ramenska linija opredeljuje volumen dvosedežnega športnega avtomobila, njegovi proporci pa so rezultat arhitekture sredinsko nameščene baterije. Strešna linija sega daleč proti zadku in se opira na karoserijo."
Audi zapeljal na novo pot
Audi se je odločil za električno pomično trdo streho. Sestavljata jo dva strešna elementa, ki ohranjata monolitno obliko vozila in hkrati omogočata užitke v vožnji z odprto streho. Na zadku športni značaj vozila poudarjajo jasno začrtane površine in vodoravni stiki.
Audi s konceptom predstavlja tudi novo svetlobno grafiko, ki jo sestavljajo štirje vodoravno razporejeni elementi v vsakem sprednjem žarometu in vsaki zadnji luči. Ta oblikovni element podnevi in ponoči opredeljuje vizualno identiteto in poskrbi, da ga na cesti ne bo mogoče spregledati. Posebnost je tudi barva poimenovana titanium, ki poudarja tehnološko plat, navdih pa črpa iz istoimenske kovine – titana.
"Radikalna preprostost je v središču vsega, kar počnemo," je dejal glavni oblikovalec Massimo Frascella. Koncept C je tudi simbol trenutnega položaja Audija. Audi si po težkih letih nepregledne strategije znotraj samega podjetja prizadeva za večjo preglednost, bolj jasno oblikovanje smeri podjetja. "Način, kako oblikujemo vozila, je enak načinu, kako bomo oblikovali podjetje," pravi Frascella.
Gernot Döllner, od 1. septembra 2023 je predsednik upravnega odbora (CEO) podjetja Audi AG ter član uprave Volkswagen Group, kjer vodi tako imenovano Progressive Brand Group, kamor sodijo znamke Audi, Bentley, Lamborghini in Ducati, je kritiziral predhodne poteze podjetja in se jasno zavzel za novo smer znamke. Velika modelna ofenziva, pripravljena že veliko pred njegovim nastopom, pa tudi novi člani upravnega odbora na ključnih položajih in strateške odločitve, kot je namenska podznamka na Kitajskem, naj bi podjetju iz Ingolstadtu dali zagon. Faza inventure je končana, pišejo nemški mediji.
Nova filozofija naj bi preoblikovala celotno podjetje. Preoblikovani so bili tudi procesi in strukture, ki se po Audijevih besedah osredotočajo na bistveno. Podjetje si prizadeva postati hitrejše, učinkovitejše in vitkejše. Nova oblika, ki jo vidimo v konceptnem roadsterju C, naj bi se prvič pojavila na serijskem modelu leta 2027. Audi še ni razkril, za kateri model gre. Oblika bo uporabljena v vseh segmentih, ki jih bo Audi takrat ponujal.
Upam, da se jim bo finančno izšlo in bodo serijsko vgradili smernike !
velika je razlika med novim oblikovalskim slogom in med tem konceptnim vozilom, na podlagi katerega se bo razvijala nova R8ka!