Avto
14998 ogledov

Pomembno obvestilo za vse ljubitelje Audijev

Massimo Frascella Audi
Prihaja nov čas oblikovanja, glavni svinčnik znamke je postal dosedanji oblikovalec land roverjev in jaguarjev.

Iz Audija so sporočili, da dolgoletni šef oblikovanja Mark Lichte (na spodnji fotografiji) poslavlja s tega položaja in bo znotraj koncerna Volkswagen dobil nove zadolžitve. Katere, v tem trenutku še ni jasno. Lichte velja za enega najbolj vplivnih oblikovalcev zadnjega časa. Na visoki šoli za oblikovanje v Pforzheimu je bil sošolec 'našega' Roberta Lešnika, ki je danes šef zunanjega oblikovanja pri skupini Mercedes-Benz. Še tretji član te izredno uspešne generacije pa je Tomas Ingenlath, nekdanji oblikovalec Volva, danes pa vodja znamke Polestar. 

Frascella prinaša drzen, a hkrati preprost oblikovalski pogled

Namesto Marka Lichteja bo novi šef Audijevega oblikovanja s 1. junijem postal Massimo Frascella, dosedanji vodja oblikovanja pri skupini Jaguar Land Rover.

Kot v sporočilu za javnost navaja Audi, bo imel pomembno nalogo pri določitvi nove oblikovalske smeri vseh prihodnjih audijev, iz katerih se bo še naprej izražalo njihovo znamenito reklo 'prednost v tehniki'.

Marc Lichte | Avtor: Audi Audi
52-letni Frascella je diplomiral na  oblikovalskem inštitutu v Torinu, kariero začel pri Bertoneju, nato pa se dodatno kalil pri Fordu in Kii. Že od leta 2011 je del skupine JLR in je pomembno prispeval k oblikovalski prenovi modelov znamk Jaguar in Land Rover. Odločilno je vplival na obliko pri novem land rover defenderju in novi generaciji modelov range rover, pa tudi pri prihajajočih električnih jaguarjih. 

Da se bo Frascella dobro ujel s sedanjo Audijevo ekipo oblikovalcev, je moč sklepati po tem, da tudi on v avtomobilskem oblikovanju zagovarja brezčasno preprostost brez nepotrebnih okraskov, pa četudi to ni vedno v skladu s trenutnimi oblikovalskimi trendi. 

Glede Audijevega oblikovalskega jezika je bilo mogoče v zadnjih letih prebrati veliko kritik, češ da je postal neizrazen in preveč 'varen,' modeli pa da so si postali preveč podobni, pa čeprav je Audi v Lichtejevem času začel z izdelavo baterijskih e-tron modelov. Oblikovalsko so izstopali le redki kot na primer električni e-tron GT.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.