Prenova je povsem električnemu Audiju Q8 e-tron poleg novega imena prinesla še veliko naprednih in odlično delujočih tehničnih bombončkov, po katerih je znan že desetletja in pomembno tudi večjo zmogljivost baterije. Škoda, da je v praksi, sploh v hladnejšem dnevu leta in pri večjih hitrostih na avtocesti, kjer bi moral biti velik SUV doma, poraba električne energije še vedno velika.
Audi e-tron je bil Audijev prvi električni avtomobil. Simbolično, skoraj natanko po štirih letih, je spomladi leta 2023 v Slovenijo zapeljal v posodobljeni izvedbi in z novim imenom – Q8 e-tron. Ne samo kot SUV, ampak tudi kot športnejši sportback. S prihodom tega modela je Audi tudi spremenil način označevanja električnih avtomobilov, vedno bo šlo za oznako modela s sodo številko – na primer Q4 e-tron, Q6 e-tron ali Q8 e-tron.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Ali smernike ima? (žmigavce) ima?
Doseg je vsaj pol manjši kakor pri sedaj 16,5 let in 370+kkm na dizelašu Fordu. Cena je skromna ni kaj reči, čudi me le, da je res tako zelo malo uporabnikov e vozil. Zanimivo no.